Menü

Miért fordulna hozzám egy légitársaság egy eSky-foglalással kapcsolatban?

Miért fordulna hozzám egy légitársaság egy eSky-foglalással kapcsolatban?

Az eSky-on keresztül vásárolt repülőjegye van, és e-maileket kap a foglalásával kapcsolatban a légitársaságtól? Ez akkor fordulhat elő, ha fapados repülőjegyet vásárol (például Ryanair vagy Wizz Air) az eSky-on. Ebben az esetben a foglalási szolgáltatást közvetlenül a légitársaság biztosítja. Tudja meg, mikor fordulhat elő ez, és mit kell tenni ilyen helyzetben.

E-maileket kapok a légitársaságtól. Miért?

A fapados légitársaságok (például a Ryanair vagy a Wizz Air) alacsony jegyáraikról és kiterjedt útvonalhálózatukról ismertek. Emiatt az utasok gyakran veszik igénybe ezen fuvarozók szolgáltatásait. Az alacsony jegyárak számos tényezőből fakadnak, pl. távoli repülőterek igénybevétele vagy a jegyárban elérhető szolgáltatások minimális köre (pl. feladott poggyász hiánya vagy akár a kézi poggyász méretének korlátozása).

Ráadásul a hagyományos légitársaságokkal (például a LOT vagy a Lufthansa) ellentétben a fapados légitársaságok nem tartanak közvetlen kapcsolatot más partnerekkel, például repülőjegy-keresőkkel vagy turisztikai szolgáltatásokat értékesítő weboldalakkal felhasználóik kiszolgálása terén. Ezért az eSky-nál olcsó jegyet foglalókat közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

Mikor kaphatok e-maileket a légitársaságtól?

Ha fapados repülőjeggyel rendelkezik, közvetlenül a légitársaságtól kaphat e-maileket. Ezután az eSky-on történő foglalásának kifizetése után kap tőlünk egy jegyet, amelyben minden információt megtalál arról, hogy a foglalást a légitársaság vagy az eSky szoltáltatja-e, és ha igen, milyen mértékben. Ne feledje! Ha a beérkezett üzenetei között vannak a légitársaságtól az eSky-on vásárolt foglalással kapcsolatos e-mailek, olvassa el azokat, és kövesse az abban található információkat.

A légitársaságok közvetlenül tájékoztathatják Önt a következőkről:

  • online utasfelvétel,
  • menetrend-módosulás,
  • utazási szabályok (pl. további nyomtatványok kitöltésének szükségességéről),
  • egyéb releváns események vagy ajánlások.

Figyelem! Ha fapados légitársaságokkal utazik, bizonyos esetekben, például amikor egy utazás több járatból áll, különböző légitársaságokkal, a foglalást teljes egészében az eSky kezeli, és Ön nem kap e-maileket a légitársaságoktól.

Mit tegyek, ha e-mailt kapok a légitársaságtól a foglalással kapcsolatban?

A legtöbb fapadosrepülőjegy-foglalást az eSky-on közvetlenül a légitársaság intézi. „Az Ön elektronikus jegye” tárgyú e-mailben tájékoztatjuk, hogy ki és milyen mértékben kezeli a foglalását.

A légitársaság teljes körű foglaláskezelése azt jelenti, hogy Önnek be kell tartania a légitársaságtól kapott e-mailekben szereplő összes információt. Például: az utasfelvételhez és a járatával kapcsolatos összes szükséges információ megszerzéséhez forduljon közvetlenül a légitársasághoz. Ne feledje, hogy az aktuális menetrenddel kapcsolatos információkat a légitársaság honlapján is érdemes ellenőrizni!

Ha azonban további szolgáltatásokat szeretne hozzáadni a foglaláshoz, vagy módosítani szeretné a repülés dátumát, kapcsolatba léphet az eSky-jal.

Az ötletek és az észrevételek az eSky.hu által csak információs céllal, ötletekként kerülnek felhasználásra és nem képezhetik peres eljárás részét.

Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
Véleményem szerint ez az írás:
Köszönjük a véleményét!