Menü

Segítségre van szüksége?

Kezelje a foglalását, és nézze meg a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat

Ellenőrizze a foglalása állapotát, és kezelje a foglalását

A foglalást megerősítő e-mail újraküldése
Kezelje a foglalását

Az Ön fiókjával könnyedén:
  • megnézheti a foglalási számát és állapotát,
  • kérheti az utazása dátumának módosítását,
  • megtudhatja, hogyan végezze el az online utasfelvételt,
  • fizethet a feladott poggyászért és az elsőbbségi beszállásért,
  • ellenőrizheti a célországban szükséges okmányokat és az érvényben lévőbiztonsági szabályokat,
  • ellenőrizheti a vízumkötelezettségeket, és beszerezheti a vízumát vagy az ESTA-engedélyét,
  • foglalhat akciós szállást, köthet biztosítást és bérelhet autót.

  • Jelentkezzen be, vagy regisztráljon a foglaláshoz használt e-mail címmel.

    Lépjen be az Ön fiókjába
    Ellenőrizze foglalása állapotát belépés nélkül - itt

    Keressen egy olyan témát, amely érdekli

    Aktuális információk

    • Miért oszlik meg a foglalási kifizetésem két banki átutalásra egyes légitársaságok esetében?

      A szolgáltató megköveteli, hogy a szolgáltatási díjat két külön lépésre ossza fel. Első lépésben ki kell fizetni a jegyet. A második lépésben szolgáltatási díjat kell fizetnie, és fizetnie kell az egyéb szolgáltatásokért (pl. a megvásárolt biztosításért). A fizetési mód kiválasztásakor minden lépéshez hozzáférhet.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Ryanair foglalási megerősítés. Hogyan működik?

      Ha egy fapados légitársaság, például a Ryanair megköveteli a foglalás megerősítését, tőlünk vagy a légitársaságtól e-mailt kap majd, amely tartalmazza a vonatkozó információkat és egy linket a megerősítő űrlapra.

      Ez bevett gyakorlat, és a jegye továbbra is érvényes lesz. Ha azonban nem igazolja vissza foglalását, nem tudja kezelni azt. Ezenkívül az utasfelvételt nem tudja online elvégezni, és a repülőtéren kell fizetnie (körülbelül 55 €-t személyenként járatonként).

      Mielőtt elkezdené a foglalás ellenőrzését, készítse elő a következőket:

      • Egy működő kamerával rendelkező eszközt, amelyet a megerősítésre használ majd,
      • a fizetésre használt kártyáját és a személyi igazolványát,
      • a repülőjegye foglalási számát (megtalálja az e-mailben vagy az elektronikus jegyében),
      • a jegyfoglaláshoz használt egyéb adatokat.

      A megerősítő űrlap több lépést tartalmazhat, ezért kövesse a légitársaság webhelyén található utasításokat. Adja meg a szükséges adatokat és hozzájárulásokat. A légitársaság kérheti a foglaláshoz használt dokumentum szkennelését vagy fényképét, valamint az Ön arcának fényképét.

      Tudjon meg többet az útmutatóból: Légitársaság foglalási megerősítése.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • A járatomat törölték. Mi a következő lépés?

      Ha a légitársaság törölte járatát, Ön jogosult egy új repülési dátum kiválasztására vagy a jegy árának visszatérítésére. A visszatérítés módjáról a légitársaság dönt (kaphat például utalványt, felhasználható pontokat vagy pénzt).

      A továbblépés attól függ, hogy ki kezeli a foglalást, és ki veszi fel Önnel a kapcsolatot: az eSky vagy közvetlenül a légitársaság (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról). Arról, hogy ki kezeli a foglalást, abban az e-mailben talál információt, amelyet a repülőjegyével együtt küldünk Önnek. Amikor ez áll: „Itt ellenőrizheti a foglalásával kapcsolatos aktuális információkat”, akkor a foglalását az eSky kezeli. Ha a kapott üzenet a következő: „Az aktuális menetrendi információkat a légitársaság honlapján találja”, akkor a foglalását közvetlenül a légitársaság kezeli.

      Ne feledje: Egyes fapados légitársaságok a menetrend szerinti légitársaságokkal ellentétben (például a LOT vagy a Lufthansa) nem állnak közvetlen kapcsolatban más partnerekkel, pl. repülőjegy-keresőmotorok vagy utazási értékesítési szolgáltatások, például az eSky, felhasználóik kiszolgálása érdekében. Ennek eredményeként az eSky-on fapados légitársaságok jegyeit foglaló emberek egy részét közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

      • Az eSky veszi fel velem a kapcsolatot

        Ha az eSky elküldte az Ön e-mail-címére a repülőjárat törlésével kapcsolatos információkat, a visszatérítési eljárás a következő:

        • Tájékoztatjuk, hogy a légitársaság törölte a járatát,
        • felvesszük a kapcsolatot a légitársasággal, hogy megtudjuk, milyen visszatérítési lehetőségek állnak rendelkezésre,
        • miután ezekkel az információkat megszereztük, üzenetet küldünk Önnek az Ön számára rendelkezésére álló visszatérítési lehetőségekről; a visszatérítés módja teljes mértékben a légitársaságtól függ,
        • Állapotváltozás vagy hosszabb várakozási idő esetén e-mailt küldünk a vonatkozó információkkal,
        • ha foglalása több jegyből áll, akkor egy vagy több külön üzenetben tájékoztatjuk az elérhető visszatérítési lehetőségekről.

        Kezelje a foglalását az Ön fiókjában.

      • A légitársaság veszi fel velem a kapcsolatot

        Ha a járattörlési információkat a légitársaság közvetlenül az Ön e-mail-címére küldte, az átütemezési vagy visszatérítési folyamat kizárólag a légitársaság szabályzatán alapul. Ebben az esetben minden információt közvetlenül a légitársaságtól kap, beleértve a következő lépéseket, a rendelkezésre álló visszatérítési lehetőségek listáját és az ügy állapotával kapcsolatos frissítéseket. A visszatérítéshez kövesse az Önnek küldött információkat, és lépjen kapcsolatba közvetlenül a légitársasággal, pl. e-mailben vagy telefonon.

      Ne feledje: A fel nem használt jegyek visszatérítése a jegy árát és a repülőtéri díjakat foglalja magában. A jeggyel vásárolt egyéb eSky-szolgáltatások nem téríthetők vissza.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mennyi ideig tart a visszatérítés a törölt járatért?

      Visszatérítésre vár egy fel nem használt jegyért? Biztos lehet benne, hogy ha a légitársaság beleegyezett a megállapodásba, akkor biztosan megkapja a pénzét. A várakozási idő teljes mértékben a légitársaság döntésétől függ, és 3 naptól 3 hónapig tarthat. Az alábbiakban információkat talál arról, hogy ki fog Önnel kapcsolatba lépni a visszatérítéssel kapcsolatban (tudjon meg többet a légitársaság által kezelt eSky-foglalásokról).

      • Ha a foglalását az eSky kezeli (akkor, ha a jegyével együtt küldött e-mailben az áll, hogy „Itt megtekintheti a legfrissebb foglalási információkat”), elküldjük Önnek a járat törlésével kapcsolatos információkat, és azonnal intézkedünk. lehetőség szerint visszakapja a jegy árát a légitársaságtól az Ön nevében. Tájékoztatást kapunk a légitársaság által kínált visszatérítési formákról, és az ügyet a lezárásig folytatjuk. Értesíteni fogunk.
      • Ha a foglalását közvetlenül a légitársaság kezeli (akkor, ha a jegyével együtt küldött e-mailben ez áll: „A legfrissebb menetrendi információkat megtalálja a légitársaság honlapján”), minden információt megkap a visszatérítésekről, a légitársaságtól elérhető visszatérítési formákat és határidőket a foglalás során megadott e-mailben. Ha szeretné tudni követelése jelenlegi állását és azt, hogy mikor kapja meg a pénzt, kérjük, forduljon közvetlenül a légitársasághoz e-mailben vagy telefonon.

      Ne feledje: A visszatérítés sokkal gyorsabb, ha utalványt vagy pontokat választ a jegyei ellenében, mintha pénzt utaltatna át számlájára vagy kártyájára. A visszatérítési lehetőség elérhetősége attól a légitársaságtól függ, amelytől a jegyét vásárolta.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Milyen dokumentumok szükségesek az utazáshoz?

      Az Ön fiókjában megtalálja az utazáshoz szükséges dokumentumok listáját. Miután bejelentkezett, nyissa meg a foglalási adatait, és nézz meg a „Szükséges dokumentumok” modult. A fiókhoz való hozzáférés leggyorsabb módja az eSky alkalmazás telepítése.

      Az EU-ban és néhány EU-n kívüli országban csak személyi igazolvány szükséges a határátlépéshez. Ha meg szeretné tudni, hogyan működik ez az egyes országokban, kérjük, látogasson el weboldalunkra.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Az eSky-fiókom – miért érdemes létrehoznom egyet?

      Az Ön fiókjával gyorsan és egyszerűen kezelheti foglalásait. Mit jelent ez?

      Az Ön fiókjában:

      • ellenőrizheti foglalása számát és állapotát,
      • kérheti az utazási dátumok módosítását,
      • megtudhatja, hogyan kell az online utasfelvételt elvégezni,
      • poggyászt és elsőbbségi beszállást vásárolhat,
      • ellenőrizheti a szükséges dokumentumokat és a rendeltetési országban érvényes biztonsági előírásokat,
      • ellenőrizheti a vízumkövetelményeket, és vízumot vagy ESTA-t vásárolhat,
      • kedvezményes szállást foglalhat, biztosítást köthet és autót bérelhet.

      Olvassa el a cikket, ha többet szeretne megtudni az Ön fiókja lehetőségeiről.

      Fiókja pillanatok alatt létrehozható akár weboldalunkon, akár az eSky alkalmazás használatával. Ha még nem rendelkezik az alkalmazással, töltse le, hogy bármikor hozzáférjen foglalásaihoz.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan léphetek kapcsolatba az eSky-vel?

      Ennek három módja van:

      1. Ha segítségre van szüksége utazása során, hívja a segélyvonalat.
        A forródrót számát és az elérhetőségét a jegyen találja.
      2. Ha nem utazik, de szeretné felvenni velünk a kapcsolatot egy foglalással kapcsolatban, jelentkezzen be fiókjába. Ez lehetővé teszi a foglalás kezelését és az összes szükséges információ megtalálását. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ehhez adja meg foglalási számát a megjelenő mezőben, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

        Ne feledje: A foglalások importálása a fiókjába csak a fiókjával azonos e-mail címre történt foglalások esetén működik.

        Az eSky mobilalkalmazás telepítésével azonnal hozzáférhet az összes funkcióhoz.

      3. Ha nem utazik, de valami mással kapcsolatban szeretne kapcsolatba lépni velünk, kérjük, használja a kapcsolatfelvételi űrlapot.
      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Végezze el online az utasfelvételt

    • Mikor kapom meg a beszállókártyámat és hol találom meg?

      A beszállókártyája vagy a visszaigazolás helye attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság keresi fel Önt (további információ az eSky által támogatott foglalásokról). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a jegyével együtt küldtünk Önnek.

      Ha ezt találja benne: „Itt megtekintheti a foglalásával kapcsolatos legfrissebb információkat” – akkor a foglalását az eSky kezeli. Ha a foglalást közvetlenül a légitársaság kezeli, a kapott üzenetben ez található: „A legfrissebb menetrendi információkat megtalálja a légitársaság honlapján”.

      Ne feledje: Egyes fapados légitársaságok a menetrend szerinti légitársaságokkal ellentétben (például a LOT vagy a Lufthansa) nem állnak közvetlen kapcsolatban más partnerekkel, pl. repülőjegy-keresőmotorok vagy utazási értékesítési szolgáltatások, például az eSky, felhasználóik kiszolgálása érdekében. Ennek eredményeként az eSky-on fapados légitársaságok jegyeit foglaló emberek egy részét közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

      • Az eSky vagy a légitársaság megkeresett, de az eSky-nál vásároltam az utasfelvételi szolgáltatást.

        A beszállókártyákat vagy a visszaigazolásokat a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre küldjük el, és 24-8 órával a menetrend szerinti repülési idő előtt elérhetők lesznek az eSky-fiókjában. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Írja be foglalási számát a megfelelő mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

        Ne feledje: A foglalások importálása a fiókjába csak a fiókjával azonos e-mail-címmel végzett foglalások esetén működik. A foglalások kezeléséhez való azonnali hozzáféréshez telepítse az eSky mobilalkalmazást.

        Ha az utazása több járatból áll, a jegyek vagy a visszaigazolások külön elérhetővé válnak eSky-fiókjában, és külön e-mailben küldik el: 24-8 órával az egyes járatok indulása előtt.

        1. példa

        Ha:

        • Varsóból Londonba repül június 1-jén, 15 órakor,
        • Londonból Varsóba repül június 7-én, 19 órakor.

        Beszállókártyákat vagy visszaigazolásokat kap:

        • a Varsóból Londonba repülő járatra leghamarabb május 30-án, 15 órakor (legkésőbb június 1-jén, 7 órakor),
        • a Londonból Varsóba repülő járatra leghamarabb június 5-én, 19 órakor (legkésőbb június 7-én, 11 órakor).

        2. példa

        Ha:

        • Varsóból Tenerifére repül június 1-jén, 9 órakor, barcelonai átszállással, ahonnan június 1-jén 13 órakor indul a járata (MultiLine járat),
        • Teneriféről Varsóba repül június 7-én, 12 órakor, frankfurti átszállással, ahonnan június 7-én, 18 órakor indul a járata (MultiLine járat)

        Beszállókártyákat vagy visszaigazolásokat kap:

        • a Varsóból Barcelonába repülő járatra leghamarabb május 30-án 9 órakor (legkésőbb június 1-jén, 1 órakor),
        • a Barcelonából Tenerifére repülő járatra leghamarabb május 30-án 13 órakor, (legkésőbb június 1-jén 5 órakor),
        • a Teneriféről Frankfurtba repülő járatra leghamarabb június 5-én 12 órakor (legkésőbb június 7-én, 4 órakor),
        • a Frankfurtból Varsóba repülő járatra leghamarabb június 5-én 18 órakor (legkésőbb június 7-én, 10 órakor).

        Ha 8 óránál kevesebbre van repülőútja, és még nem kapott e-mailt a beszállókártyáival vagy az utasfelvételi visszaigazolással, kérjük, ellenőrizze eSky-fiókját vagy SPAM mappáját, hogy megtudja, melyik e-mail-címet adta meg a foglaláskor. Lehetséges, hogy a jegyeket másik e-mail-címre küldték.

        Ne feledje: Azon járatoknál, amelyeknél további információra van szükség a bejelentkezési űrlapon, beszállókártyákat vagy visszaigazolásokat küldünk, feltéve, hogy a szükséges adatokat kitöltik. Ha egynél több utassal utazik, kérjük, minden utasra vonatkozóan adja meg az adatokat.

      • A légitársaság veszi fel velem a kapcsolatot

        Ha online végzi el az utasfelvételt a légitársaság honlapján, akkor a beszállást követően azonnal letölti a beszállókártyáját a légitársaság utasításainak megfelelően.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Ki kell nyomtatnom a beszállókártyámat?

      Annak érdekében, hogy biztosan felszállhasson járatára, töltse le és nyomtassa ki az eSky által Önnek küldött vagy fiókjából letöltött beszállókártyát vagy utasfelvételi visszaigazolást. Le is töltheti őket, és mobileszközre (okostelefonra vagy tabletre) mentheti, hogy magával vigye.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Online utasfelvétel lépésről lépésre

      Utasfelvételkor beszállókártyát adnak ki, amellyel felszállhat a repülőgépre. Fapados légitársaságok (pl. Ryanair, Wizz Air, easyJet) esetében ez kötelező, és a beszállókártyák (kinyomtatott vagy mobileszközön tárolt) hiánya a repülőtéren díjat vagy a beszállás megtagadását vonja maga után.

      Az utasfelvételi eljárás légitársaságonként eltérő, és attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság keresi fel Önt (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a jegyével együtt küldtünk Önnek.

      Ha ezt látja benne: „Itt megtekintheti a foglalásával kapcsolatos legfrissebb információkat” – akkor a foglalását az eSky dolgozza fel. Ha a kapott üzenetben ez áll: „A legfrissebb menetrendi információkat megtalálja a légitársaság honlapján” – akkor a foglalását közvetlenül a légitársaság kezeli.

      Ne feledje: Egyes fapados légitársaságok a menetrend szerinti légitársaságokkal ellentétben (például a LOT vagy a Lufthansa) nem állnak közvetlen kapcsolatban más partnerekkel, pl. repülőjegy-keresőmotorok vagy utazási értékesítési szolgáltatások, például az eSky, felhasználóik kiszolgálása érdekében. Ennek eredményeként az eSky-on fapados légitársaságok jegyeit foglaló emberek egy részét közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

      • Az eSky vagy a légitársaság megkeresett, de az eSky-nál vásároltam az utasfelvételi szolgáltatást.
        Az Ön nevében elvégezzük az utasfelvételt. Ehhez szükségünk lesz az Ön és az Önnel utazók adataira.

        • Az adatlapra mutató hivatkozást a jegyén vagy az eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján találja. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importáljon egy foglalást. Írja be foglalási számát a megfelelő mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

          Ne feledje: A foglalások importálása a fiókjába csak a fiókjával azonos e-mail-címre történt foglalások esetén működik.

        • A foglalások kezeléséhez való azonnali hozzáféréshez telepítse az eSky mobilalkalmazást. Az utasfelvételi űrlapra mutató hivatkozást a jegyével együtt küldött e-mail is tartalmazza.
        • Kérjük, mielőbb töltse ki az űrlapot. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy azonnal elvégezzük az utasfelvételét, és elküldjük Önnek a beszállókártyákat vagy az utasfelvétel visszaigazolását, amint a légitársaság megnyitotta.

          Ne feledje: Előfordulhat, hogy nem lehet felkészülni az utasfelvételre, ha az információt kevesebb mint 24 órával az indulás előtt adják meg.

        • Ha nem adja meg előre az adatait, 72 órával a tervezett indulása előtt figyelmeztetjük. Ezt követően értesítést kap az utasfelvételi űrlapra mutató hivatkozással.
        • Beszállókártyája vagy az utasfelvételi visszaigazolása 24-8 órával a menetrend szerinti repülési idő előtt lesz elérhető az eSky-fiókjában.
        • Repülése előtt 24-8 órával elküldjük a beszállókártyáját vagy az utasfelvételi visszaigazolást a jegy foglalásakor megadott e-mail-címre. Ha 8 óránál kevesebbre van repülőútja, és még nem kapott e-mailt tőlünk, kérjük, lépjen be eSky-fiókjába, és töltse le a beszállókártyáját vagy a visszaigazolást, vagy ellenőrizze a SPAM mappát, és győződjön meg arról, hogy rendelkezik-e az e-mail-címmel, amelyet a foglaláskor megadott.
        • A beszállókártyákat vagy az utasfelvételi visszaigazolást ki kell nyomtatni vagy el kell menteni egy mobileszközre, és fel kell mutatni a repülőtéren az utasfelvételhez használt igazolvánnyal együtt.

        Ne feledje: Ha utazása több járatból áll, a beszállókártyákat vagy a visszaigazolásokat külön-külön tesszük elérhetővé az eSky-fiókjában, és külön e-mailben küldjük el: 24-8 órával minden járat indulása előtt.

      • A légitársaság veszi fel velem a kapcsolatot

        Az online utasfelvételhez minden részletet a légitársaságtól kap. Az utasfelvételt a légitársaság honlapján kell végrehajtani az eSky-foglaláskor megadott e-mail-címen.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hiba az online utasfelvétel során

      Hibát követett el az utas adatainak megadásakor az utasfelvételi űrlapon vagy az online utasfelvételkor? A lehető leghamarabb értesítsen minket kapcsolatfelvételi űrlapunk segítségével.

      Megnézzük, mi történt, és alternatív utasfelvételi lehetőségeket kínálunk, hogy zökkenőmentesen menjen az utazás.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hol és hogyan adhatom meg az utasfelvételi adataimat?

      Az adatok megadásának helye és módja attól függ, hogy közvetlenül a légitársaság vagy az eSky keresi meg Önt (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a repülőjegyével együtt küldünk Önnek, „Az Ön elektronikus jegye” címmel. Amikor ezt tartalmazza: „Itt megtekintheti a foglalásával kapcsolatos legfrissebb információkat” – akkor a foglalását az eSky dolgozza fel. Ha a foglalást közvetlenül a légitársaság kezeli, a kapott üzenetben ez lesz: „A legfrissebb menetrendi információkat megtalálja a légitársaság honlapján”.

      Ne feledje: Egyes fapados légitársaságok a menetrend szerinti légitársaságokkal ellentétben (például a LOT vagy a Lufthansa) nem állnak közvetlen kapcsolatban más partnerekkel, pl. repülőjegy-keresőmotorok vagy utazási értékesítési szolgáltatások, például az eSky, felhasználóik kiszolgálása érdekében. Ennek eredményeként az eSky-on fapados légitársaságok jegyeit foglaló emberek egy részét közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

      • Az eSky vagy a légitársaság megkeresett, de az eSky-nál vásároltam az utasfelvételi szolgáltatást.

        Az utasfelvételi űrlap linkjét két helyen találja:

        1. az eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ehhez adja meg foglalási számát a megjelenő mezőben, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

          Ne feledje: A foglalás importálása a fiókba csak azoknál a foglalásoknál működik, amelyek ugyanazzal az e-mail-címmel történtek, mint amelyet a fiók létrehozásához használt.

        2. a jegyen, a járat adatai alatt.

        Ha az indulás előtt 7 nappal nem kaptuk meg Öntől a szükséges információkat, emlékeztető e-mailt küldünk az űrlap hivatkozásával.

      • A légitársaság veszi fel velem a kapcsolatot

        Az online utasfelvételi információkat közvetlenül a légitársaságtól kapja meg e-mail-címére. Ön elvégzi az utasfelvételt a légitársaság honlapján a szükséges adatok megadásával.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Poggyász

    • Hogyan vásárolhatok további poggyászt?

      Az eSky-nál a feladott poggyász megvásárolható jegyfoglaláskor vagy foglalás után, de legkésőbb az indulás előtt 48 órával.

      További poggyász vásárlásához lépjen az eSky-fiókja „Foglalásaim” fülre. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

      Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak azokra a foglalásokra vonatkozik, amelyek ugyanarra az e-mail-címre történtek, amellyel a fiókot létrehozták.

      Érdemes az eSky mobilalkalmazást használni, amely azonnali hozzáférést biztosít a foglalásához. További poggyászt is vásárolhat a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

      Példák:

      Ryanair (repülés egy szakaszára/fejenként):

      • 10 kg, 1 db poggyász 55 x 40 x 20 cm – 4444 HUF – 9200 HUF*
      • 20 kg, 1 db poggyász 81 x 119 x 119 cm – 8430 HUF – 16860 HUF*

      Wizzair (repülés egy szakaszára/fejenként):

      • 10 kg, 1 db poggyász – 3065 HUF – 9120 HUF*
      • 20 kg, 1 db poggyász – 5058 HUF - 16860 HUF*
      • 32 kg, 1 db poggyász – 7740 HUF – 24294 HUF*

      További légitársaságokról ide kattintva tájékozódhat.

      * Az árakat a légitársaságok határozzák meg, és változhatnak. A feltüntetett összegek tájékoztató jellegűek.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Feladott poggyász és kézi poggyász – a legfontosabb információk

      Cikkünkből megtudhatja, mit vihet fel a fedélzetre, és hogyan adhatja fel poggyászát.

      A légitársaságok általában háromféle poggyászt különböztetnek meg – személyes tárgyak, kézi poggyász (utastéri poggyász) és feladott poggyász (a repülőgép rakterében elhelyezett poggyász).

      • A személyes tárgyat a jegyár mindig tartalmazza, és a repülőre is magával viheti. Ez lehet hátizsák, kézitáska vagy egy kis táska, ami elfér az ülés alatti rekeszben. Minden légitársaságnak saját méret- és súlykorlátozása van a személyes tárgyakra vonatkozóan. Biztonsági okokból a fedélzetre vihető tárgyak listája szigorúan szabályozott.
      • A kézi poggyász térítésmentesen vagy térítés ellenében (viteldíjtól és légitársaságtól függően) felvihető a repülőre, és az utazás idejére a felső rekeszben elhelyezhető. Biztonsági okokból szigorúan szabályozzák, hogy mit vihetünk fel a kézi poggyászban (pl. mennyi folyadék szállítható az ilyen típusú poggyászban). Minden légitársaságnak megvannak a maga szigorú méret- és súlyhatárai.
      • A feladott poggyász olyan poggyász, amelynek súlya és mérete nagyobb, mint a kézi poggyász. A fapados légitársaságoknál (mint például a Ryanair, a Wizz Air vagy az easyJet) mindig fizetős, míg a hagyományos légitársaságoknál előfordulhat, hogy benne van a jegy árában. A szabályozás azt is lehetővé teszi, hogy a feladott poggyászában olyan tárgyakat vigyen magával, amelyeket nem szállíthat kézi poggyászában. Ez a fajta poggyász hosszabb utakra ajánlott. A többi esethez hasonlóan a feladott poggyász méreteit és súlyát a légitársaságok szigorúan szabályozzák. A feladott poggyászt mindig az Ön által választott légitársaságnak kell leadnia a repülőtéren, mielőtt átmenne a biztonsági ellenőrzésen.

      Ha ellenőrizni szeretné, hogy milyen poggyászt vihet fel egy utazásra, vagy vásárolni akar feladott poggyászt, lépjen az eSky-fiókja „Foglalásaim” lapjára. Nincs fiókja? Hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

      Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak akkor működik, ha a foglalások ugyanarra az e-mail-címre történtek, amellyel a fiókot létrehozták.

      Érdemes az eSky mobilalkalmazást használni, amely azonnali hozzáférést biztosít a foglalásaihoz.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Poggyász és elsőbbségi beszállás

      Az elsőbbségi beszállás lehetővé teszi, hogy helyet foglaljon a sor elején, és elkerülje a hosszú sorokat.

      Néhány fapados légitársaság (pl. Ryanair és Wizz Air) további kézi poggyász felvételét is lehetővé teszi a fenti szolgáltatás részeként. Ez azonban nem szabály, ezért vásárlás előtt mindig ellenőrizze, hogy mit tartalmaz a szolgáltatás.

      Az elsőbbségi beszállást a jegy lefoglalásakor vagy egy későbbi időpontban is megvásárolhatja eSky-fiókján keresztül. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ehhez írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

      Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak azokra a foglalásokra vonatkozik, amelyek ugyanarra az e-mail-címre történtek, amellyel a fiókot létrehozták.

      A fiók azonnali eléréséhez érdemes az eSky mobilalkalmazást használni.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mik a poggyászkorlátok?

      A poggyászkorlátokat az egyes légitársaságok határozzák meg. Ez azt jelenti, hogy a jegyvásárlás előtt a legjobb ellenőrizni, hogy mennyi poggyászt vihet magával.

      • Már megvan a jegye, utazásra készül, és szeretné megnézni, mennyi poggyászt vihet magával a gépre? Használja az eSky-fiókja „Foglalásaim” fülét, ahol minden szükséges információt megtalál a poggyászengedélyével kapcsolatban. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

        Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre történt foglalások esetén működik.

        Az eSky mobilalkalmazás segítségével azonnal hozzáférhet fiókjához.

      • Készen áll a jegyvásárlásra? A poggyász maximális darabszámáról, súlyáról és méreteiről a foglalási űrlapon tájékozódhat. Cikkünkben is megtalálja ezeket.
      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Milyen poggyászt tartalmaz a foglalásom?

      A vásárolt poggyász részleteit az elektronikus jegy „Poggyász” részében találja. Minden utasra egyedileg vonatkoznak. Ezeket az eSky-fiókjában is ellenőrizheti. Bejelentkezés után válassza ki a „Foglalásaim” menüpontot, és lépjen az „Utasok” részre. Minden utasnak bizonyos méretű és mennyiségű poggyászt engednek meg.

      Ne feledje: Ha a poggyászát később vásárolta meg, mint a jegyét, akkor az eSky-fiókjában naprakész információkat talál. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ehhez írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra. Az Ön kényelme érdekében telepítse az eSky mobilalkalmazást.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    A foglalásom

    • Hogyan kell fizetni a foglalásért?

      A fizetési módot a foglalási űrlapon választhatja ki. Foglalásáért számos népszerű módon fizethet: bankkártyával vagy hitelkártyával, valamint azonnali fizetéssel, ahol lehetséges.

       

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hol találom az eSky foglalási számát?

      Jegyén megtalálja a tízjegyű eSky foglalási számot, amelyet az „Az Ön elektronikus jegye” tárgyú e-mailben küldtünk Önnek. Ha nem találja, ellenőrizze fiókját vagy SPAM mappáját, és győződjön meg arról, hogy megvan-e a foglaláskor használt e-mail-címe.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Szeretném törölni a foglalásomat. Hogyan csináljam?

      Ha meg szeretné tudni, hogy lemondhatja-e jegyét, és kaphat-e visszatérítést, használja a kapcsolatfelvételi űrlapot, vagy ellenőrizze fiókjában a visszatérítési lehetőséget.

      A legtöbb fapados légitársaságnál (beleértve a Ryanairt, a Wizz Airt, az easyJetet) nem lehet visszakapni a megvásárolt jegy árát. A légitársaságok a foglalási feltételeik között rögzítik, hogy jegyeik nem visszatéríthetők.

      Menetrend szerinti légitársaságok (pl. LOT, Lufthansa, Air France) esetében a jegyek visszatérítésének lehetőségét a viteldíj feltételei határozzák meg.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan ellenőrizhetem a foglalásom állapotát?

      Foglalása állapotát kétféleképpen ellenőrizheti. A választott módszer attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság keresi fel Önt (további információ a légitársaság által támogatott eSky-foglalásokról). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a jegyével együtt küldtünk Önnek.

      Ha a következő tartalommal rendelkezik: „Itt ellenőrizheti a foglalásával kapcsolatos legfrissebb információkat” – akkor az Ön foglalását az eSky kezeli. Ha a foglalást közvetlenül a légitársaság kezeli, a kapott üzenet a következő: „A legfrissebb menetrendi információkat megtalálja a légitársaság honlapján".

      Ne feledje: Egyes fapados légitársaságok a menetrend szerinti légitársaságokkal ellentétben (például a LOT vagy a Lufthansa) nem állnak közvetlen kapcsolatban más partnerekkel, pl. repülőjegy-keresőmotorok vagy utazási értékesítési szolgáltatások, például az eSky, felhasználóik kiszolgálása érdekében. Ennek eredményeként az eSky-on fapados légitársaságok jegyeit foglaló emberek egy részét közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

      • Az eSky veszi fel velem a kapcsolatot

        A légitársasági és szállodai foglalások, valamint a Repülő+Hotel csomagok aktuális állapota az eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján található. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ehhez írja be a foglalási számot a jelzett mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

        Ne feledje: A foglalás fiókjába történő importálása csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre történt foglalások esetén működik.

        A kényelme érdekében telepítse az eSky mobilalkalmazást. Ez azonnali hozzáférést biztosít a fiókjához és a foglalásához.

        Az Ön e-mail-címére is küldünk információkat menetrendváltozás vagy járattörlés esetén. Javasoljuk, hogy 12 órával a tervezett indulás előtt ellenőrizze eSky-fiókjában a repülési menetrendet, és kövesse a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre küldött üzeneteket.

      • A légitársaság veszi fel velem a kapcsolatot

        A foglalás aktuális állapotát a légitársaság honlapján ellenőrizheti, ha bejelentkezik a légitársaság által megadott adatokkal. Menetrendmódosítás vagy járattörlés esetén ezeket az információkat közvetlenül a légitársaságtól kapja meg a foglaláskor megadott e-mail-címre. Javasoljuk, hogy 12 órával a menetrend szerinti indulás előtt ellenőrizze a légitársaság honlapján a menetrendet, és kövesse a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre küldött üzeneteket.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan kell kezelni a foglalást?

      A foglalás kezelésének módja attól függ, hogy azt az eSky vagy közvetlenül a légitársaság kezeli (ezt az információt a jegyével együtt küldött e-mailben találja meg (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról).

      Ha az alábbi szöveget tartalmazza: „Itt ellenőrizheti a foglalásával kapcsolatos legfrissebb információkat” – akkor az Ön foglalását az eSky kezeli. Ha a kapott üzenet a következő: „Nézze meg a légitársaság weboldalát a naprakész repülési információkért” – akkor a foglalást közvetlenül a légitársaság kezeli.

      Ne feledje: Egyes fapados légitársaságok a menetrend szerinti légitársaságokkal ellentétben (például a LOT vagy a Lufthansa) nem állnak közvetlen kapcsolatban más partnerekkel, pl. repülőjegy-keresőmotorok vagy utazási értékesítési szolgáltatások, például az eSky, felhasználóik kiszolgálása érdekében. Ennek eredményeként az eSky-on fapados légitársaságok jegyeit foglaló emberek egy részét közvetlenül a fuvarozók szolgálják ki.

      • Az eSky támogat engem

        Foglalásait eSky-fiókján keresztül kezelheti. Ha bármikor és bárhol hozzá szeretne férni fiókjához, telepítse a mobilalkalmazást. Ily módon:

        • ellenőrizheti foglalási hivatkozási számát és állapotát,
        • módosíthatja az utazási dátumokat,
        • megtudhatja, hogyan kell az online utasfelvételt elvégezni,
        • további poggyászt és elsőbbségi beszállást vásárolhat,
        • ellenőrizheti a szükséges dokumentumokat és az érvényes biztonsági előírásokat a célországban,
        • ellenőrizheti a vízumkövetelményeket, és vízumot vagy ESTA-t vásárolhat,
        • kedvezményesen foglalhat szállást, köthet biztosítást és bérelhet autót.

        Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ehhez írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

        Ne feledje: A foglalás fiókjába történő importálása csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre történt foglalások esetén működik. Cikkünkben többet megtudhat fiókjáról.

      • A légitársaság lép kapcsolatba lép velem

        A foglalások kezelése, az aktuális menetrenddel kapcsolatos információk és az utazási részletek a légitársaság weboldalán érhetők el. A légitársaság közvetlenül a jegyek megvásárlásakor megadott e-mail-címre küldi meg a foglalások kezelésének lehetőségeivel és az előnyben részesített kapcsolattartási móddal kapcsolatos információkat.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan foglalhatok (vásárolhatok) egy adott helyet a repülőgépen?

      Ha konkrét ülőhelyet szeretne foglalni, pl. ablak mellé, extra lábtérrel vagy utastársai mellé, akkor ezt a jegyfoglaláskor az eSky rendszerében (csak bizonyos légitársaságoknál) vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon teheti meg. Ha az űrlapot használja, kérjük, legalább 24 órával az indulás előtt küldje el nekünk az információt.

      A légitársaságok foglalási rendszerei véletlenszerűen osztják ki az ülőhelyeket a repülőgépen, így ha valakivel együtt utazik, meg kell fontolnia, hogy hol foglal helyet (ez alól csak az a kivétel, ha egy gyermek a gyámjával utazik). Az ilyen kellemetlenségek elkerülése érdekében érdemes kiválasztott ülőhelyeket vásárolni a repülőgépen.

      A helyfoglalás díjköteles, az ár pedig a légitársaságtól és a kért ülőhely típusától függ. Kérésére válaszul tájékoztatást küldünk Önnek a kiválasztott ülőhelyek elérhetőségéről és az árról.

      Ennek a szolgáltatásnak a díja személyenként 5 és 25 EUR között mozog (járatszakaszonként)*.

      Ne feledje: A repülőgépen rendelkezésre álló helyek száma dinamikusan változik, és előfordulhat, hogy a kiválasztott helyek nem állnak rendelkezésre.

      * Az árak a légitársaságok által meghatározottak, változhatnak és tájékoztató jellegűek.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan vásárolhatok elsőbbségi beszállást?

      Az elsőbbségi beszállást a jegy lefoglalásakor vagy később – akár 48 órával az indulás előtt – is megvásárolhatja.

      Ehhez válassza ki az eSky-fiókja „Foglalásaim” fülén a megfelelő opciót. Ha még nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását. Írja be a foglalás számát a megadott mezőbe, és kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

      Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre küldött foglalások esetében működik.

      Az eSky mobilalkalmazást is telepítheti, hogy még könnyebben hozzáférjen a foglalásokhoz. Ne feledje! Az elsőbbségi beszállási szolgáltatás korlátozott és előfordulhat, hogy nem áll rendelkezésre.

      A szolgáltatás megvásárlásának és használatának mintafeltételei:

      • Ryanair (ár járatszakaszonként/fő):
        a repülőgépre való felszállás az elsőbbségi sorban, egy darab, legfeljebb 40 x 20 x 25 cm méretű kézi poggyász és egy darab, legfeljebb 55 x 40 x 20 cm méretű és legfeljebb 10 kg tömegű kézi poggyász - 6-től 36 EUR-ig*.
      • Wizz Air (ár járatszakaszonként/fő):
        a repülőgépre való felszállás az elsőbbségi sorban, egy legfeljebb 40 × 30 × 20 cm méretű és legfeljebb 10 kg tömegű kézi poggyász, egy legfeljebb 50 × 40 × 23 cm méretű és legfeljebb 10 kg tömegű második kézi poggyász - 5 és 60 EUR között*.

      * Az árakat a légitársaságok határozzák meg, és változhatnak. A feltüntetett összegek tájékoztató jellegűek.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hol találok információt a légitársaságok járatainak menetrendváltozásáról?
      • Ha a foglalását az eSky támogatja, ellenőrizze a menetrendet az eSky-fiókjában 12 órával a tervezett indulási idő előtt, és kövesse a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre érkező üzeneteket. Ha a repülési idő változik, akkor üzenetet kap a következő címmel: „FONTOS! Időpontváltozás, repülőjegy [az Ön foglalási száma]”. Egy új jegyet is küldünk Önnek a módosított repülési idővel és minden szükséges információval együtt e-mailben a foglaláskor megadott címre.
        A repülési időpontok módosításával kapcsolatos információkat a fiókjában a „Foglalásaim” fül alatt találja. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását. Írja be a foglalási számot a megadott mezőbe, és kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

        Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre küldött foglalások esetében működik.

        A kényelem érdekében érdemes az eSky mobilalkalmazást használni.

      • Ha az Ön foglalását egy légitársaság kezeli

        A menetrendváltozásokról szóló információkat közvetlenül a légitársaságtól kapja meg a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre. Az aktuális menetrendet a légitársaság weboldalán is ellenőrizheti. Javasoljuk, hogy a tervezett indulási időpont előtt 12 órával ellenőrizze a járat menetrendjét a légitársaság weboldalán, és kövesse a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre érkező üzeneteket.

      • Ha nem tudja, hogy ki kezeli a foglalását, kérjük, ellenőrizze a jegyével együtt küldött e-mailt. Ha ez a következő szöveget tartalmazza: „A foglalásával kapcsolatos legfrissebb információkat itt ellenőrizheti” – akkor a foglalását az eSky kezeli. Ha a kapott üzenetben ez áll: „A járatával kapcsolatos legfrissebb információkat a légitársaság honlapján találja” – a foglalását közvetlenül a légitársaság kezeli.

      Cikkünkben további információkat talál a repülőjegy-foglalásról.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Nem találom a foglalási visszaigazolást. Hogyan tudom ellenőrizni az állapotát?

      Ha információra van szüksége foglalásának státuszáról, de nem találja a visszaigazolást, kérjük, használja a fiókjában a „Foglalásaim” lapot. Ott minden információt megtalál az utazásával kapcsolatban. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását. Ehhez írja be a foglalás számát a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

      Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre küldött foglalások esetében működik. A kényelem érdekében érdemes az eSky mobilalkalmazást használni.

      A jegyfoglalás után kapott e-mailben visszaigazolást is küldünk. Ha nem találja ezt az üzenetet a postaládájában, kérjük, ellenőrizze a SPAM mappáját, és győződjön meg arról, hogy a foglaláskor megadott e-mail-címe helyes. A jegyét tartalmazó e-mailt a weboldalunkon található űrlap segítségével újra elküldheti.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    A foglalása módosításai

    • Hogyan tudom megváltoztatni vagy javítani a foglaláskor megadott e-mail-címet?

      Ha biztos benne, hogy a foglaláskor helytelen e-mail-címet adott meg, például gépelési hiba miatt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonon a szükséges módosítások elvégzése érdekében.

      A forródrót számát és a nyitvatartási időt a jegyén találja.
      Hibát a kapcsolatfelvételi űrlapon is jelenthet.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan javíthatom vagy módosíthatom az utas adatait?

      Ha módosítani vagy javítani szeretné utasainak adatait, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon.

      Sok múlik azon, hogy meg akarja-e változtatni az adatokat, vagy csak kissé korrigálni szeretné azokat:

      A jegyen szereplő adatok megváltoztatása, pl. a jegy átruházása egy másik személyre – a legtöbb légitársaság nem teszi lehetővé a jegyen szereplő adatok megváltoztatását.

      A hibás adatok, például a kereszt- és vezetéknevek elgépelésének javítása általában lehetséges, de ennek mértéke és költsége a légitársaságtól függ.

      A jegyen szereplő bármilyen helytelen információt, például

      • elírás a névben vagy a vezetéknévben,
      • helytelen születési dátum,
      • helytelen utasmegnevezés (Úr/Hölgy),
      • helytelen utastípus (felnőtt/gyermek),

      azonnal jelenteni kell. Ellenőrizzük az említett hibák kijavításának lehetőségét, tájékoztatást adunk a lehetséges költségekről, és felvesszük a kapcsolatot a légitársaságokkal az üggyel kapcsolatban.

      Ne feledje: A magyar karakterek hiánya a jegyen nem hiba, a légitársaságok szándékosan nem használják őket. Az ékezetes vagy egyéb különleges karaktereket (pl. é, í, ö) tartalmazó betűket ugyanígy helyettesítjük, valamint a több részből álló vezetéknevekben a szóközöket és az írásjeleket eltávolítják.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan változtathatom meg a járatom dátumát?

      A lehetőség a járat dátumának megváltoztatására a légitársaságtól függ, és általában további díjakkal jár.

      • A foglalást közvetlenül a légitársaság kezeli

        Ha szeretné megtudni, hogy megváltoztathatja-e a járat dátumát, kérjük, forduljon közvetlenül a légitársasághoz. Ők tudják megmondani az ilyen módosítás költségeit is.
        A légitársaságok által támogatott eSky-foglalásokról bővebben cikkünkben olvashat.

      • Az Ön foglalását az eSky kezeli

        Megtudjuk, hogy lehetséges-e a változtatás, és mennyibe fog ez kerülni. Hogyan tudathatja velünk, hogy módosítani szeretné az időpontot?

        1. A fiókja használatával. Egyszerűen lépjen be a foglalási adataihoz, és válassza ki a „Kérdés a jegy módosításáról vagy visszatérítéséről” lehetőséget. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását. Ehhez írja be a foglalás számát a megadott mezőbe, majd kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

          Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre küldött foglalások esetében működik.

          Az eSky mobilalkalmazást is telepítheti, hogy gyorsan és kényelmesen hozzáférjen fiókjához.

        2. A kapcsolatfelvételi űrlap használatával.
        3. Ha szeretné, hívhat minket telefonon is. A forródrót számát és a nyitvatartási időt a jegyén találja.

        Ezután felvesszük a kapcsolatot a légitársasággal, és tájékoztatjuk, hogy lehetséges-e a módosítás, mennyibe fog kerülni, és mit kell még tenni a módosításhoz.

        Egyes fapados légitársaságok lehetővé teszik a járatmódosítást, de ezért fizetni kell (légitársaságtól függően akár 185 EUR-ot is), míg egyes társaságok csak a drágább viteldíjak részeként teszik ezt lehetővé. A foglalásban szereplő járatmódosítási díj személyenként és járatonként kerül felszámításra. Ha az új jegyek ára magasabb, a különbözetet ki kell fizetnie. Ha alacsonyabb, a társaságok nem térítik vissza a különbözetet.

        Bizonyos esetekben 20 EUR(utasonként) szolgáltatási díjat számítunk fel, amelyet a módosítás végső költsége tartalmaz. Erről tájékoztatni fogjuk Önt, mielőtt végleges döntést hozna.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Számla

    • Számla küldése

      Ha szeretne számlát kapni a foglalásáról az eSky rendszerben, válassza az „ÁFÁ-s-számlát szeretnék kapni” opciót a repülőjegy vagy szállás foglalásakor. Ez az egyetlen módja annak, hogy számlát kérjen a tőlünk vásárolt szolgáltatásokról.
      A számlát a megadott e-mail-címre küldjük. Ha még mindig nem kap számlát, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan ellenőrizhetem a fizetés állapotát?

      Nem tudja, hogy sikerült-e kifizetnie a foglalását, vagy vár a véglegesítésre? Ezt könnyen és gyorsan ellenőrizheti az eSky-fiókja „Foglalásaim” fülén. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását. Ehhez írja be a foglalás számát a megadott mezőbe, és kattintson a „Foglalás hozzáadása” gombra.

      Ne feledje: A foglalás importálása a fiókjába csak a fiók létrehozásához használt e-mail-címre küldött foglalások esetében működik.

      Az eSky mobilalkalmazásnak köszönhetően könnyen és gyorsan hozzáférhet a számlájához.

      Ha szeretné, érdeklődjön foglalásának státuszáról a kapcsolatfelvételi űrlapon, vagy hívja a forródrótot. A forródrót számát és a nyitvatartási időt a jegyén találja.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan lehet javítani a számlaadatokat?

      A vásárló (nem az utas!) adatait a jegyvásárlás vagy szállásfoglalás után legfeljebb 30 nappal módosíthatja, de nem minden esetben. Lehetővé tesszük az adatok módosítását:

      • egy természetes személyről egy másik természetes személyre,
      • magánszemélyről egy cégre.

      Nem lehetséges az adatok módosítása egy cégről egy másik cégre vagy egy cégről egy természetes személyre.

      Ha meg szeretné változtatni a jegyvásárló adatait a számlán, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Kapok-e számlát a biztosításról?

      A biztosítási igazolás egy számlához hasonló pénzügyi dokumentum. Ezért a biztosításról nem állítunk ki számlát. Az igazolást a menetjeggyel együtt egy „Az Ön elektronikus jegye” tárgyú e-mailben találja. Ha nem találja, ellenőrizze fiókját vagy SPAM mappáját, és győződjön meg róla, hogy a foglaláskor használt e-mail-címét használja.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Egyéb

    • A visszatérítés összege kevesebb, mint a foglalásom teljes összege. Miért?

      A visszatérítés összege a jeggyel együtt vásárolt szolgáltatásoktól és a légitársaságnak a visszatérítés összegéről szóló döntésétől függ. Az említett összeg nem tartalmazza többek között: a szolgáltatási díjat és az eSky-nál vásárolt kiegészítő szolgáltatásokat.

      Bizonyos esetekben a légitársaságok több részre bontva térítik vissza a pénzt a törölt foglalások után, pl. egyes utasok esetében, ha a foglalás több személyre szóló jegyekből állt, vagy ha a légitársaság által nyújtott kiegészítő szolgáltatásokat tartalmazott, pl. további poggyász, helyfoglalás, stb.
      Tudjon meg többet arról, hogy mit tartalmaz a visszatérítés.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mikor és hogyan kapom meg a pénzt a törölt repülő+hotel csomagért?

      A turisztikai eseményekről és a kapcsolódó turisztikai szolgáltatásokról szóló törvény értelmében a visszatérítés akár 14 napot is igénybe vehet. A visszatérítés ugyanazon a fizetési módon keresztül történik. Amint kérte a visszatérítést, küldünk Önnek egy e-mailt a részletekkel együtt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mi az eSky Wallet és milyen előnyei vannak?

      Az eSky Wallet egy elektronikus pénztárca, amely lehetővé teszi, hogy promóciós kampányok részeként pénzt kapjon az eSky-ban való felhasználásra, vagy hogy gyors visszatérítést kapjon egy fel nem használt repülőjegy-foglalásért.

      Csak akkor használhatja, ha üzenetet kap tőlünk, amelyben a visszatérítés ezen formájának választása vagy a promóciós kampányokban való részvétel lehetősége szerepel.
      Tudjon meg többet az eSky Walletről.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Kapcsolati űrlap – foglalási szolgáltatás

    Kérje segítségünket mielőbb! Válassza ki a megfelelő témát, és adja meg a szükséges információkat.

    A munkaóráink:

    Hétfő-Péntek: 08:00 - 16:00

    Igyekszünk, hogy minél gyorsabban válaszoljunk.

    Hogyan segíthetünk önnek?

    Sürgős ügy? Hívjon fel minket