Menü

Fontos információk az utazásról (COVID-19)

Fontos információk az utazásról (COVID-19)

Kedves vásárlóink!

Számos kérdés miatt szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy tanácsadóink folyamatosan kezelik az összes kérést. Jelenleg az átlag feletti szám van. Kb. A 99% a utazási lehetőségekre vagy a jegyek visszatérítésére vonatkozik a COVID-19 világjárvány kapcsán.

A szolgáltatási folyamat felgyorsítása érdekében úgy döntöttünk, hogy ideiglenesen felfüggeszti a telefonos kapcsolatfelvétel lehetőségét. Ily módon felgyorsítottuk az értesítések feldolgozását, és mindenekelőtt a feldolgozási visszatérítéseket. Ezt a jelenlegi helyzetben prioritásnak tekintettük. Automatizált folyamatokat dolgozunk ki annak érdekében, hogy kapcsolatba lépjünk Önnel a visszatérítésekkel kapcsolatban, még akkor is, ha az ügyfelek még nem számoltak be velünk. Ha továbbra is kapcsolatba akar lépni velünk, akkor használja a kapcsolatfelvételi űrlapot.

Ugyanakkor azt szeretnénk biztosítani, hogy folyamatosan figyelemmel kísérjük a helyzetet, és a légitársaságokkal folytatott tárgyalásokra összpontosítsunk a visszatérés várakozási idejének garantálása és lerövidítése érdekében. Számos fejlesztést tettünk a kommunikáció felgyorsítása érdekében. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb kezeljük a kéréseket és a visszatéréseket.

Az alábbiakban megtalálja a legfontosabb információkat utazásaink számára a foglalás kezelésével kapcsolatban:

  1. Ha az utat a következő néhány napra tervezik, és az utazási terv megváltozik, telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt, és azonnal javasoljuk a rendelkezésre álló megoldásokat.
  2. Ha utazása legkorábban két héttel zajlik, várjon, mielőtt kapcsolatba lépne velünk. A folyamatosan változó helyzet miatt a légitársaságok és más partnerek folyamatosan felülvizsgálják utazási szabályaikat. Kérjük, később írjon nekünk annak érdekében, hogy legfrissebb információkat kapjon az utazás állapotáról.

Ha továbbra is kapcsolatba akar lépni velünk, kérjük, csak az alábbi űrlapot használja - ennek köszönhetően gyorsan és hatékonyan tudjuk kezelni az alkalmazást, és az információ azonnal átkerül a foglalással foglalkozó személyhez.

Prioritásként vesszük figyelembe a rövid indulási idővel rendelkező ügyfelek kérelmeit, és először dolgozunk fel. Azokat az embereket, akiknek a későbbi indulási időre tervezett kirándulásaikat kérjük, türelmesen kérjük.

Előre is köszönöm a megértést ebben az egyedülálló helyzetben.

eSky csapat

Az ötletek és az észrevételek az eSky.hu által csak információs céllal, ötletekként kerülnek felhasználásra és nem képezhetik peres eljárás részét.

Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
Véleményem szerint ez az írás:
Köszönjük a véleményét!