Menü

Felhasználási feltételek

Szerződési feltételek (verzió: 1.0)

  1. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

    1. A jelen Szerződési feltételek szabályozzák a www.esky.hu weboldalon és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül harmadik fél szolgáltatásainak elérésére létesült „Foglalási rendszer" felhasználási feltételeit, valamint a weboldalon a felhasználók részére tevékenységük helyszíne és hálózati forgalomelemzés alapján szolgáltatott marketingtartalom feltételeit.
    2. A rendszer üzemeltetője az eSKY.pl (Spółka Akcyjna), regisztrált irodájának címe Radom, 8 Jagielloński sq, a nemzeti cégjegyzékbe bejegyezte Varsó Főváros Bíróságának XIV. Kereskedelmi Részlege 0000383663 hivatkozási számon. ÁFA szám:  9481987199,  REGON 670140736, törzstőke 990 471,00 PLN (lengyel zloty, teljesen kifizetett), a továbbiakban eSKY.pl.
    3. A tranzakciós folyamatban feltüntetett, egyes meghatározott helyzetekben a szolgáltatást az eSky-al kapcsolatban álló vállalat, vagyis az SC eSky Travel Search SRL (eSky Travel Search) biztosíthatja, melynek székhelye: Bukarest, Calea Vacaresti 391, Sun Plaza irodaépület, B bejárat, 3. emelet, irányítószáma: 040069, 4. szektor, melyet a Felhasználó által testreszabott szolgáltatásokra vonatkozó dokumentumok igazolnak.
    4. A Foglalási rendszer és a telefonos ügyfélszolgálat (a www.esky.hu weboldalon elérhető telefonszámokon való) használata érdekében a 'Szerződési feltételek' valamennyi alábbi rendelkezését el kell fogadni. Az elfogadás szándéknyilatkozatot képez, a Felhasználó és az eSKY.pl közötti jogi kötelezettséget eredményez.
    5. A Felhasználó jogosult a jelen 'Szerződési feltételek' tartalmának ingyenes, nem kereskedelmi célú másolására, regenerálására és rögzítésére.
  2. MEGHATÁROZÁSOK

    1. Foglalási rendszer - a www.esky.hu weboldalon és telefonos ügyfélszolgálaton keresztül elérhető rendszer, amely a Felhasználó számára lehetővé teszi harmadik felek a Szerződési feltételekben meghatározott szolgáltatásainak keresését és megrendelését.
    2. Felhasználó – a Foglalási rendszert vagy a telefonos ügyfélszolgálatot használó személy. A Felhasználó egyéb elnevezései: Ügyfél, Kedvezményezett, Utas.
    3. „Fapados" légitársaságok – a Szerződési feltételekben felsorolt légitársaságok, amelyekre NEM vonatkoznak az általános IATA-feltételek. Az egyes ilyen légitársaságoknak saját szerződési feltételeik vannak. Külön szolgáltatási feltételek érvényesek az utazásszervezők, ill. charterjáratok és az esetleg bevezetésre kerülő más szolgáltatók által nyújtott szolgáltatásokra. A felhasználó tájékoztatást kap a jelen szerződési feltételekről és azokat el kell olvasnia, mielőtt a foglalást végrehajtja. 
    4. Elektronikus fizetőeszköz – minden olyan fizetőeszköz, beleértve a távoli készpénzfizetési elérést is, amelyik lehetővé teszi, hogy tulajdonosa fizetési műveletet hajtson végre elektronikus információs közegen, illetve a tulajdonos elektronikus azonosításán keresztül (beleértve az elektronikus készpénzt vagy bank-, ill. hitelkártyát).
    5. Bankkártya – kibocsátóját és egy felhatalmazott tulajdonost azonosító kártya, amely feljogosít kifizetések végrehajtására. Amennyiben a kártyát bank vagy más, hitelnyújtásra jogosult intézmény bocsátotta ki, a kifizetés hitel terhére is teljesíthető.
    6. Összetett útvonalterv:
      1. A Foglalási Rendszerünkben lehetőségük van összetett útvonalterv kialakítására. Az összetett repülőút legalább két különálló repülőútból áll. A szolgáltatást egy vagy több légitársaság végzi. Minden repülőút külön szolgáltatásként szerepel és a légitársaságok nem működnek együtt a szolgáltatásnyújtás során.
      2. Az összetett repülőút során az utas egynél több repülőjegyet vásárol (átszállással is), több repülőjáratra. Az utas külön jegyeket vásárol 1 vagy több légitársaságnál.
      3. Mivel az összetett repülőjegy felhasználásakor fennáll annak lehetősége, hogy az utas a rövid átszállási idő valamint a lehetséges járattörlések illetve késések - vagy az indulási időpont változása miatt nem fogja tudni elérni a következő járatot, amelyre külön repülőjegyet vásárolt az eSKY.hu azt ajánlja az utasoknak, hogy használják ki az alternatív foglalás lehetőségét.
      4. A Foglalási Rendszerben az összetett repülőjegyek megvásárlásának lehetősége függ a Felhasználó által megadott kritériumoktól, valamint a kiválasztott szállítást végző légitársaságoknál a rendelkezésre álló.
  3. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

    1. A Foglalási rendszer használata közben minden Felhasználónak be kell tartania a jelen Szerződési feltételeket.
    2. A harmadik fél által kínált egyes termékeknek a Foglalási rendszeren keresztül történő lefoglalása és megvásárlása az eladó fél feltételei szerinti különálló tranzakciók. Mindegyik termék megvételére a Szerződési feltételekben ismertetett különleges feltételek érvényesek. 
  4. A FELHASZNÁLÓNAK A FOGLALÁSI RENDSZER HASZNÁLATÁRA VONATKOZÓ FELELŐSSÉGE

    1. A Felhasználó megerősíti, hogy a jogi cselekvőképesség és a szerződéses kötelezettségvállalás követelményeinek teljes mértékben megfelel.
    2. A Felhasználó hozzájárul, hogy a Foglalási rendszer segítségével kizárólag a kötelező joggal összhangban keres foglalásokat, vásárol repülőjegyeket, illetve foglal le és vásárol egyéb elérhető szolgáltatásokat.
    3. Nem engedélyezett a foglalás hamis vagy idegen vezetéknévvel, illetve lefoglalt repülőjegyek kifizetése hamis vagy idegen bankkártyával a kártyatulajdonos hozzájárulása nélkül. Az ilyen műveleteket haladéktalanul jelentjük a megfelelő végrehajtó hatóságoknak. Amennyiben a fizetés harmadik fél bankkártyájával történik, az Ügyfél megerősíti, hogy engedélye van az adott féltől, és az engedély visszavonása esetén az okozott kár megtérítésére kötelezett.
  5. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

    Az eSKY.pl semmiféleképpen nem garantálja, hogy a Rendszer használata mentes a meghibásodásoktól, hibáktól, illetve a rendszerről való lekapcsolódás lehetőségétől, és a keresési eredmények tartalmi, pontossági vagy hasznossági tekintetben kielégítik a Felhasználót. Ezenkívül, az eSKY.pl nem garantálja, hogy a Rendszerben történő keresés utáni időpontban nem jelenik meg a Rendszerben vagy más repülőjegy-foglalási rendszerben egyéb, a Rendszer korábbi találataitól különböző ajánlat, illetve ilyen garancia az elmúlt időszakra sem érvényes. Amennyiben nem erősítik meg és fizetik ki haladéktalanul, a kapott találatok nem létesítenek ügynöki megállapodást az Ügyfél számára a repülőjegyek vagy egyéb szolgáltatóknak a Foglalási rendszeren keresztül ajánlott szolgáltatásai megvételére.

  6. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

    Minden, a Felhasználó, valamint a www.esky.hu weboldal ügyfeleinek személyes adatbiztonságával kapcsolatos ügyben az adatvédelmi irányelvek az irányadóak, melyek az alábbi címen elérhetők: https://www.esky.hu/adatvedelmi-iranyelvek

  7. REPÜLŐUTAK FOGLALÁSA, REPÜLŐJEGYEK VÉTELE, FIZETÉSI MÓDOK ÉS REPÜLŐJEGYEK ÁTADÁS

    1. Abban az esetben, ha a légitársaság IATA-tag (IATA=International Air Transport Association, Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség), az eSKY.pl az adott légitársaság ügynökeként tevékenykedik, és az a légitársaság, amelynek nevében az eSKY.pl eljár, szolgáltatást nyújt a Felhasználóak, és felelősséget vállal a járatok elmaradásáért vagy nem megfelelő teljesítéséért. A foglalási folyamat során, illetve a repülőjegyen is mindenkor megjelöljük a megfelelő légitársaság nevét.
    2. Fapados légitársaságok esetében az eSKY.pl közvetítőként működik, az adott légitársaságnál közvetlenül megveszi a jegyet a Felhasználó nevében és szigorúan a Felhasználónak a Foglalási rendszeren vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül adott megrendelése alapján jár el. A szolgáltatás teljesítésére és a panaszok feldolgozására a tranzakcióban megjelölt adott szállító általános feltételei érvényesek.
    3. Az utazásszervező által szervezett charterjáratok esetében az eSKY.pl ügynökként tevékenykedik, és a repülőút szervezője által megállapított feltételeket érvényesíti. A repülőút szervezője felelős a charterjárat szolgáltatás elmaradásáért vagy nem megfelelő teljesítéséért.
    4. Az ajánlat minden esetben kifejezetten megjelöli és meghatározza azt a felet, amelyik a szállítási megállapodásban a légi szállítási szolgáltatást nyújtja és a megállapodás alanya. A fent említett megállapodást az eSKY.pl weboldalán az adott szállító általános feltételei alapján, ezen szállító repülési tarifáinak megfelelően kötik meg és teljesítik.
    5. A Felhasználó oly módon teljesíti a foglalást, hogy a rendszer által ajánlott repülőjárat-opciók közül kiválaszt egyet, és a személyes adatlapon kitölti a szükséges adatokat. 
    6. Megrendelés megerősítése és árváltozás:
      1. A Felhasználó a rendelés megerősítését a megadott e-mail címen kapja meg, amely megerősítés a foglalási szám mellett tartalmazza a kiválasztott repülőjáratra vonatkozó információkat, a repülőjegy árát és a fizetési módot. A jegyár pénzneme EUR, illetve a megrendelésben választott más pénznem. Az ár tartalmazza különösen a nettó tarifát, a repülőtéri díjat, valamint a jegy kiadásának nem visszatéríthető díját. A jegy ára addig nem garantált, amíg az előzetes foglalás kifizetésre nem kerül. A szolgáltatás megvétele a szállítótól az Ügyfél nevében történik, a fizetésnek a Foglalási rendszerbe történő beérkezési időpontjában elérhető áron.
      2. A fizetés teljesítése előtt a Felhasználónak ellenőriznie kell a foglalási adatokat.
    7. Repülőjegy megvétele
      1. A Felhasználó repülőjegyet vehet, feltéve, hogy a Foglalási rendszerbe általa bevitt valamennyi személyes adat valós. Repülőjegy megvétele előtt a Felhasználónak el kell olvasnia és el kell fogadnia a jelen Szerződési feltételeket és olvasnia kell a Felhasználó által kiválasztott repülőjáratra vonatkozó tarifafeltételeket. A jegy kiadásával kapcsolatos műveletek esetében az eSKY.pl nem visszatéríthető kezelési költséget számol fel, amelynek mennyisége az adott járattól függ. Ugyanakkor az eSKY.pl felhívja a figyelmet arra a tényre, hogy légi szállítási szolgáltatás esetén a megállapodás visszavonási lehetősége korlátozott és a jegyártól függ, mivel a szerződés visszavonása a fogyasztói jogokra vonatkozó 2014. május 30-i törvény 3. cikkely, 1. tétel 4. pontja szerint nem érvényes.
      2. A tarifafeltételek megértése segíti a Felhasználót a legkedvezőbb tarifájú repülőjárat kiválasztásában, valamint a jegy lemondása esetén segíti a költségek minimalizálását.
      3. Ha az ár jelentősen különbözik várt ártól, ez azzal a ténnyel lehet összefüggésben, hogy a turistaosztályon az összes hely foglalt. Amennyiben ez előfordul, ellenőrizze az indulási és érkezési időpontokkal szomszédos napokon elérhető árakat.  
      4. Miután megkapta a foglalási megrendelést, az eSKY.pl felveheti a kapcsolatot a Felhasználóval annak érdekében, hogy ellenőrizze a felhasználói adatokat, és megerősítse a megrendelést. Amennyiben nem lehetséges felvenni a kapcsolatot a felhasználóval, az eSKY.pl a megrendelésnek megfelelően végzi el a foglalást, miután legalább a jegyárat, a Felhasználó által kért kiegészítő szolgáltatásokat és a kezelési költséget fedező mértékben megtörtént a fizetés.
      5. Amennyiben az utazáshoz extra szolgáltatás szükséges (pl. különleges étkezés, törzsutas pontok számítása, repülőút állattal, többlet csomag, segítő fogyatékkal élő személy számára, csecsemő felszerelés vagy egyéb), forduljon hozzánk telefonon vagy e-mailben. A légitársaságok, ha lehetséges, figyelembe veszik az utasok kéréseit.
      6. Az eSKY.pl fenntartja a jogot a jegykiadás elutasítására abban az esetben, ha a Felhasználó által választott tarifa nem felel meg az ajánlat vételi feltételei szerinti céljának, illetve a légitársaságok közötti megállapodásokban egyéb, az eSKY.pl által nem befolyásolható indokolt korlátozás szerepel. A tarifa céljának nem megfelelősége mindenek előtt (de nem kizárólag) arra vonatkozik, ha a Felhasználó hitelek, életkor stb. vonatkozásában a jegyárat befolyásoló téves nyilatkozatokat tesz, illetve a fuvarvállaló által meghatározott, az eSKY.pl által nem befolyásolható egyéb tarifafeltételeket megsért. A felhasználó a foglalási folyamat során tájékoztatást kap a tarifafeltételekről és azokat el kell olvasnia, mielőtt a foglalást megteszi.
    8. Fizetési módok:
      1. Az www.esky.hu weboldalon vásárolt repülőjegyek kifizetésére a következő módok elfogadottak:
        • Fizetés elektronikus fizetőeszközzel.
      2. Az előnyben részesített fizetési módot a Felhasználó választja meg a Foglalási rendszerben található személyes adatlapon.
      3. Az on-line vásárolt „fapados" jegyek kifizetése kizárólag az elektronikus fizetőeszközzel lehetséges – a fizetést azonnal eszközölni kell, mivel fennáll a lehetősége, hogy a légitársaság megváltoztatja az árat.
      4. Figyelem! Légitársaságok korlátozhatják a jegykibocsátást akár a foglalás időpontjától számított 72 órára, illetve speciális tarifájú különleges jegyek esetében akár 24 órára vagy kevesebbre. Amennyiben az eSKY.pl nem kapja meg időre a fizetést és a jegynek a légitársaság által meghatározott korlátozások melletti megvételére elegendő összegben, a Felhasználó foglalása törölhető. Az eSKY.pl nem vonható felelősségre, ha a Felhasználó foglalását azért törölték, mert a fizetés nem történt meg a jelen Szerződési feltételekben jelzett és a Felhasználónak adott egyéni információkban szereplő időpontig. Tekintve, hogy az árak idővel gyakran változnak, az eSKY.pl javasolja a fizetőkártyával való fizetést a foglalási folyamat során.
      5. Fizetés elektronikus fizetőeszközzel:
        • Az on-line repülőjegy Foglalási rendszer Felhasználója fizethet VISA, Euro card, MasterCard, Diners Club, American Express bankkártyával vagy a fizetési szolgáltatásra vonatkozó törvényben megnevezett más fizetőeszközzel (Journal of Law (2011, 199. szám, módosított 1175. tétel))
        • Az elektronikus fizetőeszközzel történő fizetés biztonságos.
        • Ha fizetési módként a „bankkártyát" választja, a Felhasználónak a személyes adatlapon ki kell töltenie a használt bankkártyát meghatározó adatmezőket (mint pl. a kártya típusa, kártyaszám és érvényességi dátum). A foglalás megtétele után a Foglalási rendszer automatikusan engedélyezi a bankkártya felhasználását.
        • A bankkártya terhelése két művelettel történik. A repülőtársaság felszámolja a nettó jegyárat plusz a repülőtéri díjakat. A műveleti díjat az eSKY.pl számítja fel. Az eSKY.pl fenntartja a jogot, hogy az esedékes díjat egy összegben számítsa fel. 
    9. Az eSKY.pl elektronikus formában bocsát ki felhasználói jegyeket, és azokat elküldi a Foglalási rendszer személyes adatlapjában jelzett, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történő vásárlás során megadott e-mail címre.
    10. A foglalás törlése a fuvarvállaló hibájából:
      1. Az eSKY.pl nem vonható felelősségre, ha a Felhasználó módosítja foglalásait, és ezeket a foglalásokat a légitársaságok az eSKY.pl közreműködése nélkül törlik. A foglalás Felhasználó általi lehetséges módosításáról szóló információkat az eSKY.pl elküldi a személyes adatlapon megadott, illetve a megadott számú telefonon átadott e-mail címre. 
      2. A légitársaság által eszközölt törlésekből vagy módosításokból eredő valamennyi panaszt, beleértve a járatok késését, az adott légitársaságnak kell címezni. A légitársaságok felelősségét a Varsói Egyezmény és a Montreáli Egyezmény feltételei szerint ismerik el.
    11. A repülőjegy visszaváltása:
      1. A Felhasználó visszaküldheti a www.esky.hu weboldalon vásárolt jegyet, ha a visszaküldést a megadott indulási időpont előtt végzi és az a repülőjegy tarifája szerint megengedett. A repülőjegy tarifafeltételeit a légitársaság állapítja meg, azt a Felhasználóak a repülőjegy megvétele előtt el kell olvasnia. A jegy visszaküldése esetén a légitársaság által meghatározott pótdíjat számítanak fel. Abban az esetben, ha a visszaküldendő jegyek tekintetében nincs megegyezés az utasként megjelöltek között, a fizetést teljesítő személy szándéknyilatkozata élvez elsőbbséget, kivéve, ha a foglaláskor egyértelműen jelezték, hogy ki fizeti az egyes lefoglalt helyeket. A kezelési költség nem visszatéríthető, mivel már teljesített szolgáltatásért számolták fel.
      2. Vannak olyan akciós tarifák, amelyek a repülőjegy semmilyen módosítását, sem annak a szolgáltatónál történő visszaváltását nem teszik lehetővé (a repülőúttól való visszalépés a teljes kifizetett jegyár elvesztését eredményezi). 
      3. Az elektronikus jegy visszaváltása érdekében a Felhasználó forduljon a telefonos ügyfélszolgálathoz.
      4. A Felhasználónak visszajáró összeget a fizetési módtól függően közvetlenül a Felhasználó bankszámlájára utalják, vagy a bankkártya bankszámlájára, attól az időponttól számított 7 napon belül, hogy az esedékes összeget az eSKY.pl megkapta a légitársaságtól. A visszaküldés dátuma az az időpont, amikor az összeget jóváírják az eSKY.pl bankszámlájáról.
    12. A tranzakciós folyamat során kínált további szolgáltatások.
      1. A Foglalási Rendszerben és a Telefonos Ügyfélszolgálat közreműködésével elérhető szolgáltatások keretén belül a Felhasználó további szolgáltatásokat foglalhat a tranzakciós folyamatban megjelölt díjszabásnak megfelelő díj ellenében.
      2. Az eSky Asszisztens nevű eSky szolgáltatási csomag átalánydíjas tranzakciós csomag egy vagy több, a jegyben eszközölt változtatásért a Felhasználókat Kiszolgáló Telefonos központ segítségével, amely magában foglalja: a segítségnyújtást a jegyben történő változtatásban, a jegy visszaadásában, a különleges poggyász, vagy állatszállítás megrendelésében, különleges étel megrendelésekor, valamint a segítségnyújtást gyermekkísérő asszisztens megrendelésekor. A változtatások és visszatérítések elvégzésének azon elvei alkalmazandóak, amelyek a szabályzat I. bekezdés 12. és 13. cikkében szerepelnek. A kétségek elkerülése végett abban az esetben, amikor a Kezelési Költség-táblázatban szereplő azon szolgáltatásokért, amelyek ebben a Szabályzatban szerepelnek, többlet díj fizetését helyezték kilátásba, de a Felhasználó megvásárolta az eSky Asszisztens szolgáltatást – fizet kezelési átalányköltséget, akkor csak azokért az egyéb szolgáltatásokért kell fizetnie, amelyek nem kerültek meghatározásra az ESky Asszisztens szolgáltatásért fizetendő átalánydíjas tranzakciós csomagban. Az eSky Asszisztens szolgáltatást megvásárlását követően a Felhasználó mentesül az eSky által szedett kezelési költségek megfizetése alól, amelyek szerepelnek a Kezelési Költség-táblázatban a többlet szolgáltatások teljesítéséért, a megvásárolt jegy cseréjéért. Abban az esetben, ha a légitársaság az árjegyzéki feltételeknek megfelelően díjat szed a cseréért / visszaadásért / a speciális szolgáltatásokért, akkor Felhasználó köteles megfizetni a légitársaság által megadott szolgáltatás árát. Az eSky tájékoztatást küld arról, hogy a többlet szolgáltatás teljesítése, vagy a megvásárolt jeggyel kapcsolatos változtatások eszközölése annak érvényességi ideje alatt, megköveteli a légitársaság végső jóváhagyását. Abban az esetben, amikor hiányzik a légitársaság végső jóváhagyása, akkor az adott szolgáltatás, vagy a repülőjegy módosítása nem végezhető el.
      3. Az internetes utasvelvétel, a személyes utasfelvétellel szemben lehetővé teszi egyes légitársaságoknál az interneten keresztül történő bejelentkezést valamint a beszállókártyához való hozzáférést. Miután az internetes utasfelvétel sikeresen megtörtént a beszálló kártya elkészül a foglalás alatt megadott adatokkal, majd továbbításra kerül a foglaló, személyes e-mail címére. A beszálló kártya időben, még a járat indulása előtt készül el, hogy lehetővé tegye a repülő szolgáltatás megfelelő használatát. Egyes légitársaságok kötelezhetik az utast arra, hogy- a beszálló kártya kiállítása céljából - további adatokat közöljön,melyek a foglalás során nem kerültek rendelkezésre. Ilyen adatok lehetnek például: telefonszám és cím ami lehetővé teszi a kapcsolattartást az utassal, különösen , közvetlenül a repülés előtt. Amennyiben a kapcsolattartási adatok hiánya vagy pontatlan információ közlésének esete merül fel, továbbá ha az utas nem válaszol az eSKy telefonhívásra -, amely a tervezett indulás előtti 48 órával későbbi online bejelentkezést biztosítja,-megakadályozhatja az internetes bejelentkezést, további költségekhez vezethet vagy nem lesz jogosult a repülőgép igénybevételéhez.
      4. Biztonságos jegy – amikor olyan helyzet áll elő, amely kapcsolódó késéssel, vagy járat-visszavonással jár, az eSky a Felhasználó járatára vonatkozó adatok elemzésének keretében megfelelő információkat nyújt az együttműködő alanyokról - AIRHELP LIMITED, 9B Amtel Building, 148 Des Voeux Road Central, Central, Hong Kong, CB No. 1926223, BR No. 61625023-000 , amely a Felhasználó részéről történő kifejezett beleegyezést követően lép életbe - a megfelelő kártérítés elérése céljából. Egyúttal az Európai Parlament és Tanács 261/2004 számú Rendeletében (WE) foglaltaknak megfelelően az eSky tájékoztat arról, hogy a Felhasználónak joga van kártérítési igényt és kérést benyújtani közvetlenül a szállítást végző légitársasághoz, megfelelő esetekre járó teljes rekompenzáció elérése céljából, amelyre a Felhasználó jogosult lehet.
    13. Foglalás módosítása
      1. A foglalás módosítását az információs vonalon vagy a honlapon található kapcsolattartási űrlapon kell bejelenteni. Ha a járat indulásáig kevesebb mint 48 óra maradt, az információs vonalat kell hívni.
      2. A módosítás árát az adott járatot indító légitársaság díjszabása határozza meg. A foglalás módosításának végösszege az alábbiakat tartalmazza:
        • a módosítás/további szolgáltatás alapdíja (ez tartalmazza az adott légitársaság díjszabása és díjtáblázata szerinti módosítási díjat, valamint a módosítás/további szolgáltatás megrendelésének vissza nem térítendő kezelési költségét),
        • tarifák közötti árkülönbség (a jegy kezdeti ára és a módosítás során kialakult jelenlegi ára közötti különbség),
        • az adók és a repülőtéri illetékek közötti árkülönbség – (Az adók és illetékek kezdeti és a módosítás során kialakult jelenlegi értéke közötti esetleges különbség).
      3. Az ügyfél fizetőkártyával, átutalással vagy banki készpénzbefizetéssel fizethet az eSky.pl bankszámlájára. A fizetőkártyás fizetés az eSky.pl információs vonalán teljesíthető. Átutalással történő fizetés esetén az ügyfél e-mailben visszaigazolást kap a módosításról, az alábbi adatokkal: a foglalás részletei (foglalás száma, utasok adatai, kapcsolattartási adatok, információ további szolgáltatásokról), a fizetéshez szükséges adatok, valamint a módosítás összege.
        Megvásárolt jegy módosítását érintő további szolgáltatások kezelési költség-táblázata (HUF-ben kifejezve):
        Módosítás Személyenkénti díj
        Repülőjegy módosítása (beleértve a dátumot, útvonalat, utas nevét) 3700
        Repülőjegy lemondása vagy visszatérítése 3700
        További vagy különleges poggyász megrendelése 2200
        Gyermekfelügyelet vagy kíséret megrendelése 2200
        Kedvenc ülőhely lefoglalása 1500
        Speciális diétás étel megrendelése 1500
        Kisállat szállítás 1500
        Elsőbbségi felszállás a fedélzetre 1500
        A légitársaság által az utas részére nyújtott egyéb további szolgáltatás 1500
        Becsekkolás 1600
    14. Akciós tarifák – korlátozott felelősség:

      A foglalási rendszerben elérhető egyes akciós tarifáknál a foglalásnak és a jegykibocsátásnak szigorúan meghatározott feltételei vannak. Ez különösen olyan tarifákra vonatkozik, amelyeket legalább 3, 7 vagy 14 nappal előre foglaltak le és vettek meg. Amennyiben ezeknek a feltételeknek nem felelnek meg, a Felhasználó foglalásával kapcsolatban árváltozás történhet. Az eSKY.pl fenntartja a jogot a Felhasználó 3, 7 vagy 14 nappal az indulási dátum előtti foglalásának törlésére, abban az esetben, ha a Felhasználó túllépi a fuvarvállaló által megadott tarifafeltételekben meghatározott fizetési határidőt. A légitársaság megkívánhatja a jegy előzetes kiadását. Ilyen esetben a Felhasználó a megadott e-mail címen e-mailben értesítést kap a kért vásárlási dátumról

    15. Dinamikus csomagok
      1. A Foglalási Rendszeren vagy az Ügyfélszolgálaton keresztül elérhető másik szolgáltatás a Dinamikus Csomag foglalása, amely két, vagy annál több szolgáltatás foglalását, illetve vásárlását jelenti, beleértve legalább egy Repülőjegy és egy Szállodai Szolgáltatás megvásárlását. Minden termék külön szolgáltatásnak minősül és a Szolgáltatók nem működnek együtt ezen szolgáltatások megszervezésében. Ugyanakkor figyelembe véve a különféle szolgáltatások megvásárlására kínált speciálisan kedvezményes tarifákat, a Felhasználó által a megfelelő Szolgáltatók által kínált ajánlatokat tartalmazó Rendszerből kiválasztott kritériumok és feltételek szerint - a szolgáltatások egészének vagy részének visszaadása a Szolgáltatók által meghatározott feltételek szerint történik. Tekintettel arra, hogy a Felhasználónak ajánlott speciális díj egy vagy több szolgáltatás megvásárlásának volt köszönhető, amennyiben Felhasználó lemond ezen szolgáltatások egyikéről, úgy az ár a többi szolgáltatás esetében változhat. Abban az esetben, ha Felhasználó törli a Szolgáltatást, melyre Szolgáltató egy, vagy több vásárlásnak okán árkedvezményt ajánlott, Szolgáltató kötelezheti Felhasználót arra, hogy megfizesse a promóciós díjszabás és a visszamondás napján érvényes alap díjszabás közötti különbözetet.
      2. A Dinamikus Csomagon belüli foglalási szolgáltatásokat a Felhasználók maguk végzik, az általuk jelzett paraméterek és feltételek szerint, melyek a Felhasználó személyre szabott szolgáltatásait igazoló dokumentumokban meghatározott egységek szerint kerülnek végrehajtásra.
      3. A szolgáltatások értéke melyeket Felhasználó a Dinamikus Csomag tartalmának összeállítása során történő tranzakciós folyamat alatt kiválasztott, magában foglalja a Szolgáltatóknak és a szolgáltatási egységért felszámított összes díjat (feltéve, hogy a csomag szolgáltatásainak törlése vagy megváltoztatása esetén standard díjszabás alkalmazható). Az ár nem tartalmazza az adókat és a helyi, helyben fizetendő szállodai adminisztrációs díjakat.
      4. A szolgáltatásnyújtás feltételei a jelen Általános Szerződési Feltételekben található általános rendelkezések, valamit az adott szolgáltatások feltételinek hatálya alá tartoznak, hacsak jelen bekezdés másként nem rendelkezik. Felhasználónak a Dinamikus Csomagon belüli repülési megállapodás végrehajtására vonatkozó bármely igényt, afelé a Szállító felé kell megcímeznie akivel Felhasználó a megállapodást megkötötte és aki a megvásárolt repülési összeköttetést üzemelteti. Felhasználó által a Szállítóval szemben támasztott követeléseket az adott Szállító Általános Szerződési feltételei szerint és a kötelező repülési díjszabással összhangban kell kezelni. A szállodai szolgáltatási megállapodás Dinamikus Csomagon belüli igénybevételére vonatkozó bármely követelést Felhasználó a szállodai szolgáltatások Szolgáltatójának kell címezze és azt a Szolgáltató által megadott feltételek szerint kell kezelni.

      AZ EGYES IATA ÉS "FAPADOS" LÉGITÁRSASÁGOK UTAZÁSI FELTÉTELEI

      Aer Lingus, Air Baltic, Air Europa, Air Iceland, Air Rarotonga, Air Southwest, Airasia, Atlas Blue / Royal Air Marocco, Aurigny, Bergen Air Transport, Blu Express, BlueAir Business Aviation, Blue Islands, Bulgaria Air, Condor, Corendon, DAT, easyJet, Excelairways, FlyBe, flythomascook.com, Germania Express, Eurowings, GOL, BRA, Helvetic, WOW air, Jet2, TUI Fly, Jet Blue Airways, Jetstar Airways, Jetstar Asia Airways, Kulula, Luxair, Lydd Air, Air Italy, Nature Air, Nextjet, Norwegian, Pegasus Airlines, Ryanair, Smart Wings, Skytrans Airlines, Southwest, SpiceJet, Sprint Air, Spirit Airlines, Sun Country Airlines, SunExpress, ThomasCookAirlines.com, TUI Airways, Transavia, Virgin Blue - Virgin Australia, Viva Colombia, Viva Peru, Vueling, WestJet Airlines, Wizz Air, Laudamotion, Volotea, Astra Airlines, Jazeera Airways, Satena, EasyFly, Wingo, VivaAerobus, Mayair, AirPanama, JetSmart, Passaredo, LCPeru, Peruvian, Avianca, LATAM, AZUL, SkyAirlines, Amaszonas, Boliviana de Aviación, Aerolínea de Antioquia.

      General IATA conditions

  8. REPÜLŐJEGYEK KIADÁSA ÉS ÁTADÁSA

    1. Az eSKY.pl cég a www.esky.hu weboldalon vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül teljesített szolgáltatás után elektronikus számlát ad az Ügyfélnek. A fizetéssel és a jelen Szerződési feltételek elfogadásával a Felhasználó hozzájárul, hogy a 2004. március 11-i ÁFA-törvény 106. cikkelyének 1. szakasza szerinti elektronikus számlát kap (Journal of Law (2011. évi 144. szám, módosított 1054. tétel).
    2. A szolgáltatások elektronikus számláját a Foglalási rendszerben vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül megadott e-mail címre kell elküldeni.
    3. Amennyiben a szolgáltatást egynél több Felhasználó részére foglalják le, és nem jelölik meg azt a vevőt, akinek a részére ki kell állítani a számlát, azt a gyűjtőfoglalás első Felhasználója számára adjuk ki, és a foglalási folyamat során megadott e-mail címre küldjük.
  9. AUTÓBÉRLÉS

    1. Az eSKY.pl hirdetési felületet kölcsönöz a rentalcars.com weboldal részére, amely márkanév tulajdonosa a TravelJigsaw Limited Angliában és Wales-ben bejegyzett cég (cégjegyzék száma: 05179829), a bejegyzett iroda címe 100 New Bridge Street, London, EC4V 6JA, a cég az autóbérlési folyamatban ügynökként vesz részt saját szerződési feltételek alapján, amelyek itt találhatók: www.rentalcars.com/TermsAndConditions.do. Az egyes járművekre vonatkozóan speciális szerződési feltételeket jelölnek meg, ezeket a tényleges autókölcsönző szolgáltatások határozzák meg. Az eSKY.pl a foglalási folyamat során tájékoztatást tud adni kiegészítő szolgáltatások megvételével kapcsolatban.
  10. PANASZOK

    1. A foglalásokra és repülőjegyek vagy más szolgáltatások vételére vonatkozó panaszokat írásban kell megtenni, és az eSKY.pl irodájának küldeni: Pl. Jagielloński 8, 26-600 Radom vagy e-mailben a következő e-mail címre: reklamaciok@esky.hu. Az eSKY.pl a panasz átvétele és az eredmény tekintetében a panasz átvételétől számított 30 napon belül, illetve az utazásszervezője által meghatározott időpontban felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel.
    2. Az eSKY.pl tájékoztatás ad arról, ha a panasz más felek által nyújtott szolgáltatásra vonatkozik. Az eSKY.pl tájékoztatja erről a tényről a Felhasználót, és javaslatot tesz az adott félnél való panasztételre, illetve megteszi a panaszt a Felhasználó nevében, ha a panasznak az eSKY.pl által kapott leírása eléggé teljes ahhoz, hogy azt benyújthassa a szolgáltatónál.
  11. ELÁLLÁSI SZABÁLYZAT

    1. Ez a szabályzat rögzíti az elállásra vonatkozó irányelveket azzal a szerződéssel kapcsolatban, amelyet a Felhasználó kötött a Foglalási Rendszer vagy a Telefonos Ügyfélszolgálat segítségével, az eSky.pl SA. szabályzata értelmében (www.esky.hu/felhasznalasi-feltetelek), a továbbiakban Szabályzat, amely a Fogyasztói Jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény 27. cikkelyére vonatkozik, a továbbiakban a Törvény.
    2. A Törvény 38(1) cikkelye alapján a Felhasználó nem jogosult a távszerződéstől való elállásra, amennyiben egy szolgáltató teljes mértékben teljesítette az adott szolgáltatást az olyan fogyasztó kifejezett beleegyezésével, akit a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy a szolgáltatás teljesítése után elveszti a szerződéstől való elállás jogát.
    3. A fentiek alapján a Szabályzatban rögzített szolgáltatások teljesítésének megkezdése előtt az eSky.pl SA kijelenti, hogy a Felhasználó, aki távszerződést kötött ezen szolgáltatások teljesítésére, nem jogosult elállni a szerződéstől indoklás és a költségek a szerződés megkötését követő 14 napon belüli viselése nélkül, mivel az eSky.pl SA által nyújtott szolgáltatások teljes megvalósulása egy harmadik fél szolgáltatásának foglalásával történik (a Felhasználó kifejezett kérésére). Ilyen helyzetben a kezelési költség nem téríthető vissza. Ha a szolgáltatást nyújtó szervezetek engedélyezik a szolgáltatásuk értékének egy részének vagy egészének a visszafizetését a szerződéstől való elállás esetén, akkor erről a fogyasztót tájékoztatni kell.
  12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

    1. Az eSKY.pl fenntartja a jogot, hogy kizárólagos hatáskörében módosítsa a Szerződési feltételeket, azzal a szabállyal összhangban, hogy az Ügyfelet a foglalási folyamat során az elfogadott Szerződési feltételek kötik, és az Ügyfél hozzáférhet a feltételek korábbi változataihoz. A Feltételeket a foglalás végrehajtása előtt az Ügyfélnek el kell olvasnia, a feltételekben szereplő rendelkezések a repülőjegy és más utazási szolgáltatások lefoglalása és megvétele időpontjától kötelező érvényűek.
    2. A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseit és a fogyasztói jogokra vonatkozó 2014. március 30-i törvényt kell alkalmazni. Azt kell figyelembe venni, hogy az eSKY.pl más feleknek a Felhasználó által megrendelt szolgáltatásaira vonatkozóan nyújt tényleges szolgáltatást. A visszaküldés vagy a megállapodás visszavonása csak akkor lehetséges, ha a szolgáltatást nyújtó fél egyértelműen nyilatkozott ilyen lehetőségről. Az ügyfélnek nyújtott szolgáltatások technikai részét Lengyelország területén biztosítjuk.  
    3. Az eSKY.pl nem vonható felelősségre azokért a károkért, amelyek az Ügyfelet a légiforgalmi alkalmazottak, a repülőtéri alkalmazottak, illetve más szolgáltatók (vasúti alkalmazottak, hotelszemélyzet stb.) sztrájkja, illetve egyéb vis major következtében érik, mivel az eSKY.pl nem szolgáltató, sem az ajánlatok közötti választást javasló tanácsadó, kizárólag a Foglalási rendszert rendelkezésre bocsátó fél.
    4. Amennyiben a tranzakciós folyamat részeként olyan körülmények merülnek fel, amelyek az utazási megállapodásra vonatkozó (EU) 2015/2302 Direktíva vonatkozó rendelkezéseinek alkalmazását igénylik, akkor az ilyen szolgáltatás végrehajtásáért felelős szervezet az illetékes szerveknek megfelelő hozzájárulást fizet, és megfelelő módon tájékoztatást ad az ilyen kifizetésről, valamint az ilyen szolgáltatáshoz kapcsolódó bármely kötelezettségekről a Felhasználónak.

Szállodai szolgáltatások foglalása

Szabályzat – Szállodai szolgáltatások foglalása

  1. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOZÁSOK

    1. Az eSky nem alanya a szállodai szolgáltatás biztosítására kötött szerződésnek, továbbá semmi más, ezzel a szerződéssel kapcsolatos szerződésnek sem, amely a Foglalási Rendszer közvetítésével került megkötésre, ugyanis mindig konkrétan meghatározásra kerül és szerepel benne a szerződés tárgyát képező szolgáltatást biztosító alany. Az eSky portál közvetítésével megkötött szerződések, melyekről feljebb volt szó, az egyes szolgáltatásbiztosítók általános szerződési feltételeinek alapján kerülnek megkötésre és megvalósításra. Minden, a Szerviz ajánlatában szereplő adat közvetlenül a hotelszolgáltatás biztosítóktól származik. Az EXPEDIA által biztosított hotelszolgáltatás foglalásának feltételeit a megrendelésben meghatározott elvek, valamint a http://developer.ean.com/terms/hu szabályzatban foglaltak határozzák meg.
    2. A jelen Szabályzatban található megfogalmazások jelentése:
      1. Szállító – a hotelszolgáltatással, vagy azzal kapcsolatos egyéb szolgáltatások biztosítója, akit eSky ajánl a Felhasználónak, az www.esky.hu internet oldalon keresztül, vagy más, az eSky céggel együttműködő alanyokhoz tartozó internet oldalakon keresztül. Az egyes, fent említett szolgáltatások részletesen meghatározásra kerülnek az egyes ajánlatokban,
      2. Szálloda, vagy szállodai szolgáltatások –házak, lakások, szobák, éjszakai szálláshelyek, sátor, vagy lakókocsi felállítási helyek rövididejű, általánosan hozzáférhető bérlése, valamint az ezekkel kapcsolatos objektumon belül biztosított szolgáltatások,
      3. Termékcsomagok – a Felhasználó által a foglalási folyamat ideje alatt egyénileg és önállóan összeállított, utazási csomagot képező megoldások, melyekben található néhány egyéni szolgáltatás, melyek keretében igénybe vehetőek szállítási szolgáltatások is (reptéri személyszállítás) és hotelszolgáltatások foglalása, az esetleges olyan többletszolgáltatásokkal együtt, melyek a www.esky.hu. portálon keresztül hozzáférhetőek.
    3. Szabályozás tárgya.
      Jelen Szabályzat meghatározza a www.esky.pl, harmadik fél által kínált hotelszolgáltatások internet oldal rendelkezésre bocsájtásának elveit azon Felhasználók számára, akik ilyen szolgáltatásokat kívánnak megrendelni.
    4. Az eSky a Felhasználók részére a következőket biztosítja:
      1. közvetlen hozzáférést a szállodai szolgáltatók által kínált szolgáltatásokhoz, melyek egyaránt vonatkoznak belföldön, mint külföldön elhelyezkedő objektumokra,
      2. a Felhasználó által szabadon és önállóan összeállított termékcsomagok használatának lehetőségét.
    5. Abban az esetben, ha a jogi előírások azt megkövetelik, akkor eSky kötelezi magát arra, hogy megfizeti az általa nyújtott szolgáltatás után járó ÁFA adót. eSky kötelezett továbbá arra, hogy garantálja, még anyagi oldalról is, a termékcsomag összetevő elemeinek hozzáférhetőségét saját internet oldalán.
  2. A SZÁLLODAI SZOLGÁLTATÁSOK FOGLALÁSÁNAK LEHETSÉGES VARIÁCIÓI

    1. Az egyes szállodai szolgáltatás kínálóinak ajánlataitól függően, a következő különböző foglalási elveket és fizetési módokat különböztetünk meg:
      1. szállodai szolgáltatások foglalásának elvégzése Foglalási Rendszeren keresztül, a Felhasználó által egyúttal történő fizetés elvégzésével az objektum ajánlatában szereplő határidőben, közvetlenül a szállodai szolgáltatást kínálónak – nem történik befizetés az eSky részére,
      2. 2. szállodai szolgáltatások foglalásának elvégzése Foglalási Rendszeren keresztül, a Felhasználó által egyúttal történő fizetés elvégzésével az objektum ajánlatában szereplő határidőben, az eSky részére.
    2. Tekintettel a megadott adatok valódiságának ellenőrzési lehetőségére, továbbá a végrehajtott foglalásért történő befizetés biztonságosságára, megkülönböztetünk:
      1. nem garantált foglalást, mely nem kerül kifizetésre Felhasználó által,
      2. garantált foglalás, melyet Felhasználó kifizetett, vagy megtörtént a Felhasználó adatainak verifikálása, a Jelen Szabályzatban meghatározott elvek alapján.
  3. KÉRDÉSEK FELTEVÉSE és a SZÁLLODAI SZOLGÁLTATÁSOK FOGLALÁSA

    1. Kérdések a foglalással kapcsolatosan:
      Felhasználó felteheti a szállodai szolgáltatás foglalásával kapcsolatos kérdéseit, kiválasztva egyet a következő hozzáférhető opciók közül – elektronikus Foglalási Rendszeren keresztül, mely a www.esky.pl oldalon, és egyéb más, az eSky céggel együttdolgozó alanyokhoz tartozó oldalakon található, vagy a Telefonos Kiszolgáló Központ által megadott telefonszámokon keresztül, továbbá a személyes adatlapon történő minden szükséges adat megadása által.
    2. A kérdés feltevésének visszaigazolása és árak:
      1. Felhasználó az általa megadott elektronikus postai címre visszaigazolást kap a kérdés feltevésének visszaigazolásával, amely üzenet a foglalási számán kívül információt tartalmaz még a szállodai szolgáltatásról, a szolgáltatás teljes költségéről, valamint a kiválasztott fizetési módról.
      2. A Felhasználó megrendelése és foglalás birtoklása kötelezettségvállalást jelent a szállodai szolgáltatás igénybevételére.
      3. A szállodai szolgáltatás ára HUF-ben kerül megadásra, vagy egyéb más, a kérdő formanyomtatványon megadott valutában. A szolgáltatás árában szerepelnek: tarifa nettó, többlet befizetések, végső takarítás, valamint más egyéb, a foglalásban megadott költségek.
      4. Abban az esetben, ha a lefoglalt szolgáltatás a foglalás feltételeinek megfelelően a Felhasználótól megkövetel még szükséges fizetés megtételét az aSky javára, akkor a foglalási visszaigazolásban megadott szolgáltatási ár nem garantált, addig a pillanatig, amíg eSky meg nem kapja a neki járó összeget, a Szállodai Szolgáltatások Ajánlói által meghatározott feltételeknek megfelelően.
      5. A Felhasználó a fizetés megtétele előtt köteles a küldött visszaigazolásban szereplő adatok helyességét ellenőrizni.
    3. Szállodai szolgáltatás megrendelése:
      1. Felhasználó azzal a feltétellel végezhet megrendelést, hogy helyes személyes adatokat ad meg a Foglalási Rendszerben. A megrendelés elvégzése előtt Felhasználó köteles megismerkedni a jelen szabályzattal és ezt jóvá kell hagynia, továbbá meg kell ismerkednie a Felhasználó által kiválasztott szállodai szolgáltatást ajánló szolgáltatásai foglalásának feltételeivel is.
      2. A foglalás elvégzése feltételeinek megértése segíti Felhasználót az árban legkedvezőbb szolgáltatási ajánlat kiválasztásában, továbbá lehetővé teszi az esetleges megrendelés törlési költségeinek minimalizálását.
      3. A foglalás igénylésének kézhezvétele után eSky felveheti a kapcsolatot Felhasználóval, a Felhasználó adatainak ellenőrzése, és az ajánlat megerősítése céljából. Abban az esetben, ha nem lehetséges kapcsolatba lépni Felhasználóval, akkor eSky nem felelős a foglalás szállodai szolgáltatást ajánló által történő eredményes fogadásáért, az elvégzett foglalásban foglaltak szerint, hacsak nem a jelen Szerződés V bekezdés 2 b pontja értelmezése szerinti garantált foglalás került benyújtásra.
      4. Minden foglalás / felszólalás átadásra kerül eSky által Felhasználó nevében az illetékes szállodai szolgáltatást kínáló részére, mint megrendelési deklaráció.
      5. A Szálloda jogosult semmissé tenni a foglalást abban az esetben, ha Felhasználó nem jelentkezik a szolgáltatás megkezdésének napján a szállodai szolgáltatást ajánlónál. A foglalás törlésének idejét és feltételeit a szállodai szolgáltatást ajánló részletes foglalási feltételei határozzák meg.
    4. Foglalás visszaigazolása.
      A Felhasználó által, az elektronikus postacímére kapott foglalási visszaigazolás („voucher”) együtt az esetlegesen, a megkövetelt időszakban végrehajtott befizetés bizonylata képezi a szállodai szolgáltatás megrendelését.
    5. Szállodák kedvezményes tarifája, az EXPEDIA ajánlatából.
      Abban az esetben, ha a repülőjegy a Foglalási Rendszeren keresztül került megvásárlásra, akkor Felhasználó vásárolhat a kedvezményes tarifa keretében szállodai szolgáltatásokat azzal a feltétellel, hogy a tartózkodás időszaka, egy országon belül, kétirányú repülőjegy esetén a megérkezés és elutazás közötti, míg egyirányú repülőjegy esetén a megérkezés napjától számítottan legalább 14 nap, az adott országban.Abban az esetben, ha a fenti feltétel nem teljesül, vagy az Expedia ajánlatai között nincs hozzáférhető szolgáltatás, akkor a kedvezményes tarifa alkalmazása nem kötelező.
  4. FIZETÉSI MÓDOK

    1. Fizetési módok:
      1. Abban az esetben, ha a szolgáltatás díjának befizetését az objektumba történő megérkezés előtt kell megtenni, közvetlenül a szállodai szolgáltatást kínáló javára, akkor az ajánlat olyan részletes, nélkülözhetetlen adatokat tartalmaz, amelyek szükségesek a befizetés megtételéhez.
      2. Abban az esetben, ha az adott objektumra vonatkozó ajánlatnak megfelelően a szolgáltatás díjának befizetését az objektumba történő megérkezés előtt kell megtenni, az eSky javára, akkor a következő fizetési formák elfogadottak a szállodai / szállásadói szolgáltatásokért:
        • elektronikus fizetési eszközök,
        • fizetés olyan országos pénzintézetek igénybevételével, melyek ajánlatai az eSky által a rendszerben hozzáférhetővé lettek téve az ezen intézmények által meghatározott feltételekkel.
      3. 3. A megfelelő fizetési forma kiválasztását Felhasználók végzik el, a Foglalási Rendszer személyes adatlap kitöltése során:
        • Fizetés elektronikus fizetési eszközök felhasználásával.
          Az Foglalási Rendszer Felhasználója on-line végzi el a vásárlást VISA, Eurocard, Mastercard, Diners Club, American Express, vagy egyéb más fizetési eszközökkel, amelyek szerepelnek a Fizetési Szolgáltatások Rendeletben (Dz. U. 2011 nr 199 pozíció. 1175 a későbbi módosításokkal együtt).
      4. A vásárlási tranzakció elektronikus fizetőeszközök felhasználásával biztonságos.
      5. Amennyiben Felhasználó fizetési eszközként „bankkártyát” választ, akkor köteles kitölteni a Foglalási Rendszer személyi adatlapján azokat a mezőket, amelyek az általa használt bankkártya adataira vonatkoznak (mint például: bankkártya fajtája, száma, valamint a kártya érvényességének dátuma, CVV/CVC kód). A foglalás benyújtása után a bankkártya önműködően hitelesítésre kerül az eSky Foglalási Rendszerében, majd ezt követően meg lesz terhelve a megvásárolt szolgáltatásokért járó összeggel (ez csak azokra a foglalásokra vonatkozik, amikor eSky részére történik fizetés).
      6. Figyelem! Abban az esetben, ha a bankkártya adatai tévesen kerülnek megadásra (például hibás szám, vagy érvényességi dátum), akkor ez azt eredményezi, hogy a foglalásra vonatkozó kérdés a Foglalási Rendszer által törlésre kerül.
    2. Fizetés megtétele (bankkártya megterhelése) és annak könyvelése után a rendszer önállóan alkot és elküld a Felhasználó által megadott elektronikus postai címre vouchert, amely igazolja a szállodai szolgáltatás megvásárlásának tényét. Voucher bizonyítékát képezi a szállodai szolgáltatás megvásárlásának, mellyel Felhasználó igazolja magát, amikor igénybe kívánja venni a megvásárolt szállodai szolgáltatást.
  5. A FOGLALÁS / MEGRENDELÉS TÖRLÉSÉNEK FELTÉTELEI

    1. Foglalás / megrendelés törlése. Szállodai / szállásadói szolgáltatások foglalásának törlésére vonatkozó elvek az adott szállodai szolgáltatást kínáló foglalási oldalán találhatóak.
    2. Törlés nem azonosítható felhasználó esetében.
      A Foglalási Rendszerben történő visszaélések elkerülése céljából, és azért hogy ne kerüljön sor a szállodai szolgáltatásokat kínálók megterhelésére hamis, vagy hibás megrendelésekkel, eSky fenntartja magának a jogot arra, hogy egyes esetekben törölje a nem garantált foglalásokat, amennyiben nem lehetséges kapcsolatteremtés a Felhasználóval az általa megadott telefonszámon. Ilyen esetekben Felhasználó nem támaszthat semmiféle követelményt a hotelszolgáltatás igénybevételére. Ugyanez vonatkozik olyan helyzetekre is, amelyekben eSky olyan információt kap, hogy a felhasználó által megadott e-mail címről a múltban végeztek olyan rendelést, amely nem került igénybevételre, vagy ha az ezúton az eSky által feltett kérdések megválaszolás nélkül maradnak. Abból a célból, hogy ne történjen meg a foglalás törlése azon a gyanún alapulva, hogy az adott foglalás tudatos nem kihasználási szándékkal lett megtéve, Felhasználónak lehetősége van garantált megrendelés adására, bankszámlaszámának megadásával. Felhasználó fel lehet kérve arra, hogy küldje el személyazonosító okmányának és kártyájának szkennelt másolatait, valamint az UCCCF formanyomtatvány kitöltésére is, a tranzakció helyességének ellenőrzése céljából.
  6. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

    1. Felhasználó beleegyezik személyes adatainak továbbításába, továbbá kijelenti, hogy rendelkezik más személyek felhatalmazásával, akik javára, és akik nevében olyan foglalást végez melynek során feldolgozásra és elküldésre kerülnek ezen személyek személyes adatai az eSky cég által a szállodai szolgáltatást kínálókhoz, a foglalási folyamat megvalósítása céljából, valamint abból a célból, hogy Felhasználóknak esetleges vásárlás utáni támogatást ajánljanak az eSky internetes oldal közvetítésével, a megrendelt szolgáltatással kapcsolatosan.
    2. A Felhasználók esetleges követeléseit, továbbá az általuk elszenvedett károkkal kapcsolatos kártérítési igényeket a megfelelő szállodai szolgáltatás kínálókhoz kell benyújtani, és náluk kell azokat érvényesíteni. Az eSky a nem megfelelően elvégzett közvetítői munkáért vállal felelősséget.
    3. Az eSky és más, a vele együttműködő cégek a szállodai egységeket, szállodai szolgáltatásokat kínáló alanyokat tartalmazó adatbázisok biztosítása területén, szerepe, hogy közvetlen hozzáférést biztosítsanak Felhasználó számára az egyes szállodai szolgáltatásokat kínáló alanyok ajánlataihoz.
    4. Tájékoztatás a szállodákról és azok által kínált szolgáltatásokról.
      A szállodák csillagrendszerre támaszkodó nemzetközi osztályozása, nem kötelező érvényű információt jelent az adott szálloda által nyújtott szolgáltatásokról. Az eSky Foglalási Rendszerében található, a szállodákra vonatkozó információk az adott szálloda saját értékelésén alapszanak.
    5. A hitelkártya jogosulatlan használatának megakadályozása érdekében, az eSky fenntartja magának a jogot, hogy további ellenőrzéseket végezzen a hitelkártya jogosultjának adatainak igazolására, illetve hogy a hitelkártya jogosultja hozzájárulását adta a foglalásért fizetendő összeg kifizetésére.

Poggyász nyomon követése

Szabályzat – poggyász nyomon követése (verzió: 1.0)

  1. Az eSky szolgáltatásain keresztül reklámfelületet biztosít a BLUE RIBBON BAGS LLC társaság részére (az Amerikai Egyesült Államok Delware államának joga szerint létrehozott társaság, székhelye: Amerikai Egyesült Államok, 119 West 40th Street, New York, NY 10018i), amely szolgáltatásokat nyújt e jogalany szabályzatában lefektetett feltételekkel https://www.blueribbonbags.com/ServiceAgreement Az eSky a foglalás vagy egyéb szolgáltatások telefonos ügyintézése során tájékoztathat további, poggyász nyomon követését célzó szolgáltatások megvásárlásárnak lehetőségéről a BRB közreműködésével.